hanbjo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Ny update etterpå Laster opp bilder nå Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Update 24 klar til bruk Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Da var pakken fra vendur sendt Lurer på hvilke pakke som kommer først.. pakken fra vendur (sendt i dag) eller pakken fra performance-pcs.com (sendt for ca en uke siden) ?? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har en 50MW grønn laser selv, den er skikkelig BADASS! lys på trafikk lys, det lyser opp som bare fa*n! Hvor mye ga du for lasern? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor måtte du lakke nettingen på nytt? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg ga ca 180kr for den Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg klarte å lage noen merker i lakken under monteringen av platene Endret 31. mars 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 180 kr på norsk side? det var nytt, kjøpte min på dealextreme, men solgte den til broren min, venter på en ny en til emg selv, men den er bare 30MW Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 180 kr på norsk side? det var nytt, kjøpte min på dealextreme, men solgte den til broren min, venter på en ny en til emg selv, men den er bare 30MW Kjøpte den på www.ledshoppe.com Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Huff !! Skulle bære opp kabinettet fra kjellerstua i stad, så snubla jeg i trappa og mista kabinettet Hele fronten på kabinettet er ødelagt, viftestyringa gikk til hel***** og to av viftene føkka seg opp Trukke jeg rekker å fikkse det før TG heller Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Huff !! Skulle bære opp kabinettet fra kjellerstua i stad, så snubla jeg i trappa og mista kabinettet Hele fronten på kabinettet er ødelagt, viftestyringa gikk til hel***** og to av viftene føkka seg opp Trukke jeg rekker å fikkse det før TG heller APRILSNAR !! :!: (orka ikke å vente lenger med å si det) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehehe, den gikk jeg rett på. Lurte meg der gitt Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 hahaa...sjekk profilbildet deres ? McGyver Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du må ikke avslære spøken så fort. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Huff !! Skulle bære opp kabinettet fra kjellerstua i stad, så snubla jeg i trappa og mista kabinettet Hele fronten på kabinettet er ødelagt, viftestyringa gikk til hel***** og to av viftene føkka seg opp Trukke jeg rekker å fikkse det før TG heller APRILSNAR !! :!: (orka ikke å vente lenger med å si det) F**N TA! Fikk nesten hjerteinfarkt her nå! Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg vet ikke om dere blir å tro det, men når jeg leste "Huff !! Skulle bære opp kabinettet fra kjellerstua i stad, så snubla" var det første som kom i hodet mitt "aprilsnar" Så en anna tråd fra i fjor, der hadde han gjort det samme, så sjønte ganske kjapt at det var kødd. Men selfølgelig, det hadde vært j***** synd hvis det faktisk hadde skjedd. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Hahaa Har en god nyhet som IKKE er en aprilsnar Pakken fra Performance-pcs.com har kommet Blir nok en update i kveld en gang Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du fikk momskrav på pakken ifra performance? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Hakke peiling.. Regner med at 25% av det pakken kostet var moms.. Jeg betalte ikke noe da jeg hentet pakken hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå