Durochris Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da var bulgin knappene bestilt Bestilte: - En 22mm knapp med blå ring - En 16mm knapp med blå prikk Det værste av alt var at jeg fikk en e-post fra Microplex 10 sek. etter at jeg hadde betalt for pakken.. E-posten fra Microplex var et nyhetsbrev, som blandt annet reklamerte for dette: Link ! Ble litt "småirritert" men trur det går helt fint, siden jeg må ha bulgin knappen i svart uansett.. Hvor er det du melder deg på nyhetsbrev? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Øverst på denne siden http://microplex.no/aspx/nyhetsmail.aspx Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ultimate survival kit! Still looking good Hansi! Hele kabinettet skulle være svart right? Natrich Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg bestilte de fraPerformance-pcs.com Stemmer, du har linket til den siden før, mye nice. http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=21885 f.eks da microplex ikke får inn igjen hk brettet med det første, slipper også å kutte bort vifteholder på den der. Vet du hvordan det er med levering osv der? Lang tid? Hvor mye betalte du i frakt? Var endel mer dill enn i norske butikker, kanskje et godt alternativ om de leverer raskt til ok pris. Edit: For å svare meg selv, la til powerknapp, HKpanel, et par skruer og et par vifte deksel, 700 spenn ink moms, helt greit, men de skulle ha 650 spenn ca i frakt, som jeg synes er litt over toppen, kan vel spare 100 spenn for å gå for billigste, men da uten sporing, og jeg liker å ha kontroll på varene mine. Får se om microplex får ut fingern og får inn igjen noen varer, ellers har jeg egentlig ikke noe valg om jeg skal få tak i deler. Endret 24. mars 2009 av lain Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. de knappene til Microplex har jeg på kabinettet mitt. Men de kan kjøpes i sverige også ved grensen.. Da er de en del billigere.. Fine brytere siden du slipper motstand, men kan koble det rett på.. Bulgin Brytere finnes hos ELFA.no Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Da var bulgin knappene bestilt Bestilte: - En 22mm knapp med blå ring - En 16mm knapp med blå prikk Det værste av alt var at jeg fikk en e-post fra Microplex 10 sek. etter at jeg hadde betalt for pakken.. E-posten fra Microplex var et nyhetsbrev, som blandt annet reklamerte for dette: Link ! Ble litt "småirritert" men trur det går helt fint, siden jeg må ha bulgin knappen i svart uansett.. Hvor er det du melder deg på nyhetsbrev? Prøv å registrer deg der.. trur du får opp en melding om du vil ha nyhetsbrev eller ikke da.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ultimate survival kit! Still looking good Hansi! Hele kabinettet skulle være svart right? Natrich Takk.. Kabinettet skal lakkeres svart ja Med et lag klarlakk utenpå det hele Jeg bestilte de fraPerformance-pcs.com Stemmer, du har linket til den siden før, mye nice. http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=21885 f.eks da microplex ikke får inn igjen hk brettet med det første, slipper også å kutte bort vifteholder på den der. Vet du hvordan det er med levering osv der? Lang tid? Hvor mye betalte du i frakt? Var endel mer dill enn i norske butikker, kanskje et godt alternativ om de leverer raskt til ok pris. Edit: For å svare meg selv, la til powerknapp, HKpanel, et par skruer og et par vifte deksel, 700 spenn ink moms, helt greit, men de skulle ha 650 spenn ca i frakt, som jeg synes er litt over toppen, kan vel spare 100 spenn for å gå for billigste, men da uten sporing, og jeg liker å ha kontroll på varene mine. Får se om microplex får ut fingern og får inn igjen noen varer, ellers har jeg egentlig ikke noe valg om jeg skal få tak i deler. Jeg bestilta pakken i går kveld, og fikk faktisk en e-post seinere igår at pakken allerede var sendt Jeg betalte litt under 20euro for frakt.. (betalte totalt 402kr for hele pakken i norske kroner) Hei. de knappene til Microplex har jeg på kabinettet mitt. Men de kan kjøpes i sverige også ved grensen.. Da er de en del billigere.. Fine brytere siden du slipper motstand, men kan koble det rett på.. Bulgin Brytere finnes hos ELFA.no Har vært mye innom ELFA.se (ikke no ) hehe.. Går på elektrolinja (VG1) så vi er mye innom der å glor Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (takk Mr.Anki for linken til nyhetsbrav - microplex) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Har limt og sparklet ferdig kabinettet nå Skulle egentlig pusset ned sparkelen i dag, men den var ikke helt tørr.. Tar det i morra Når det er gjort er det bare lakkeringen og monteringen av vifter, kabelrør, HK-brett osv, som mangler. Er det behov for en update i kveld ? Hva syntes dere ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Update! Update! Update! hehe Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 haha Veit dere hva ?? kameraet gikk tom for strøm Får hente det andre kameraet da Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Ny update Update #22 Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Flott arbeid, stå på! Blir ikke PCen veldig tung med all den gørra på(sparkel)? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sparkelen veier da ikke så mye Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Nå har jeg ikke veid sparkelen, men tipper jeg har hatt på ca 1-1,5 kg. med sparkel hehe.. pusser vel ned halvparten uansett, så jeg trenger ikke bekymre meg for vekta Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 I dag har jeg pusset og lakkert for fullt.. Blir en update i kveld Høres ikke det greit ut ? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Høres veldig greit ut! Det hadde vert fint om du lagde en liste over ALT du har brukt får å bygge kabinettet, og hvor du kjøpte det, det hadde vert fint for andre som har lyst til å bygge sitt eget kabinett. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hei.. Kan komme med en sånn liste når kabinettet er ferdig (om max en uke).. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Gjett hva ?? Ny update Update #23 Endret 28. mars 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fint, men du kunne med fordel hatt klikkbare bileter (for å få dei større) eller få opp oppløysninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå