Gå til innhold

Bygging av kabinett - Prosjekt 1:40 - Komentartråd


Anbefalte innlegg

Da var bulgin knappene bestilt :)

Bestilte:

- En 22mm knapp med blå ring

- En 16mm knapp med blå prikk

 

Det værste av alt var at jeg fikk en e-post fra Microplex 10 sek. etter at jeg hadde

betalt for pakken.. E-posten fra Microplex var et nyhetsbrev, som blandt annet reklamerte for dette: Link !

 

Ble litt "småirritert" men trur det går helt fint, siden jeg må ha bulgin knappen i svart uansett.. :p

 

Hvor er det du melder deg på nyhetsbrev?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte de fra

Performance-pcs.com :)

 

Stemmer, du har linket til den siden før, mye nice.

 

http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=21885 f.eks da microplex ikke får inn igjen hk brettet med det første, slipper også å kutte bort vifteholder på den der.

 

Vet du hvordan det er med levering osv der? Lang tid? Hvor mye betalte du i frakt? Var endel mer dill enn i norske butikker, kanskje et godt alternativ om de leverer raskt til ok pris.

 

Edit: For å svare meg selv, la til powerknapp, HKpanel, et par skruer og et par vifte deksel, 700 spenn ink moms, helt greit, men de skulle ha 650 spenn ca i frakt, som jeg synes er litt over toppen, kan vel spare 100 spenn for å gå for billigste, men da uten sporing, og jeg liker å ha kontroll på varene mine.

 

Får se om microplex får ut fingern og får inn igjen noen varer, ellers har jeg egentlig ikke noe valg om jeg skal få tak i deler.

Endret av lain
Lenke til kommentar
Da var bulgin knappene bestilt :)

Bestilte:

- En 22mm knapp med blå ring

- En 16mm knapp med blå prikk

 

Det værste av alt var at jeg fikk en e-post fra Microplex 10 sek. etter at jeg hadde

betalt for pakken.. E-posten fra Microplex var et nyhetsbrev, som blandt annet reklamerte for dette: Link !

 

Ble litt "småirritert" men trur det går helt fint, siden jeg må ha bulgin knappen i svart uansett.. :p

 

Hvor er det du melder deg på nyhetsbrev?

 

Prøv å registrer deg der.. trur du får opp en melding om du vil ha nyhetsbrev eller ikke da.. :)

Lenke til kommentar
Ultimate survival kit! :ninja:

 

Still looking good Hansi!

Hele kabinettet skulle være svart right?

 

Natrich

 

Takk.. :) Kabinettet skal lakkeres svart ja :) Med et lag klarlakk utenpå det hele :D

 

Jeg bestilte de fra

Performance-pcs.com :)

 

Stemmer, du har linket til den siden før, mye nice.

 

http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=21885 f.eks da microplex ikke får inn igjen hk brettet med det første, slipper også å kutte bort vifteholder på den der.

 

Vet du hvordan det er med levering osv der? Lang tid? Hvor mye betalte du i frakt? Var endel mer dill enn i norske butikker, kanskje et godt alternativ om de leverer raskt til ok pris.

 

Edit: For å svare meg selv, la til powerknapp, HKpanel, et par skruer og et par vifte deksel, 700 spenn ink moms, helt greit, men de skulle ha 650 spenn ca i frakt, som jeg synes er litt over toppen, kan vel spare 100 spenn for å gå for billigste, men da uten sporing, og jeg liker å ha kontroll på varene mine.

 

Får se om microplex får ut fingern og får inn igjen noen varer, ellers har jeg egentlig ikke noe valg om jeg skal få tak i deler.

 

Jeg bestilta pakken i går kveld, og fikk faktisk en e-post seinere

igår at pakken allerede var sendt :D Jeg betalte litt under 20euro for frakt..

(betalte totalt 402kr for hele pakken i norske kroner)

 

Hei.

 

de knappene til Microplex har jeg på kabinettet mitt.

Men de kan kjøpes i sverige også ved grensen..

 

Da er de en del billigere..

Fine brytere siden du slipper motstand, men kan koble det rett på..

 

Bulgin Brytere finnes hos ELFA.no

 

Har vært mye innom ELFA.se (ikke no :p) hehe..

Går på elektrolinja (VG1) så vi er mye innom der å glor :p

Lenke til kommentar

Har limt og sparklet ferdig kabinettet nå :)

Skulle egentlig pusset ned sparkelen i dag, men den var ikke helt tørr.. Tar det i morra :)

Når det er gjort er det bare lakkeringen og monteringen av vifter, kabelrør, HK-brett osv, som mangler. :)

 

Er det behov for en update i kveld ? :) Hva syntes dere ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...