Gå til innhold

Bygging av kabinett - Prosjekt 1:40 - Komentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. sorry at det er litt seint, men jeg sitter å skrur så fort jeg kan for å få montert alt på plass :) Mangler bare å koble sammen alt det elektriske, så skal jeg ta noen bilder, så skal jeg laste dem opp og så til slutt blir det ny update :D

Lenke til kommentar
Det ble sinnsykt tøft. Når du får lakket hele svart er det ingen som slår det. Stå på videre. Gleder meg til neste update :dribble:

Takk :D

Er grisefornøyd selv :) Hadde ikke trudd at det vill bli så fint med de svarte alu-platene.

Det hadde nokk vert drittøfft å lakkert det i hvit også, men da må jeg kjøpe inn fem nye lakk bokkser ++ hehe ;)

Kanskje mitt evt. neste prosjekt blir et hvit kabinett.. hvem vet ?? :)

Lenke til kommentar

Regner med at du kjøpte HK brettet av microplex hansi?

De har så klart ikke flere igjen, og får dem ikke inn igjen på minst 3-4 uker.

Typisk når jeg har fått "avtalt" bygging av mitt kabinett, og bare trenger å tegne og planlegge sluttfasen.

Ser du gikk for black all over, skal få mitt pulverlakkert i sort selv, er en "farge" som fungerer uansett (utenom i direkte sollys).

Lenge tror du du har igjen før du blir ferdig?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte HK-brett på microplex ja :)

Kjøpte det får ett år siden eller noe så jeg har bare hentet det fra mitt forige prosjekt.

Svart er en veldig bra farge (svart er egentlig ikke en farge, men samme det) :p

Det er vel den fargen som passer best til kabinetter..

Jeg har bestemt meg for at jeg skal bli helt ferdig med kabinettet seinest til påske..

Sånn som ting går nå, kan det godt hende jeg blir ferdig lenge før det.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...