Durochris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Bare fikkse noen små ting på kabinettet først så blir det update (NB: kan ta litt tid siden jeg har mye å gjøre før updaten er klar) Blir den i dag? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 hehe.. sorry at det er litt seint, men jeg sitter å skrur så fort jeg kan for å få montert alt på plass Mangler bare å koble sammen alt det elektriske, så skal jeg ta noen bilder, så skal jeg laste dem opp og så til slutt blir det ny update Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 *jobber så fort jeg bare kan !* Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 kan du pliis svare på spørsmålet mitt som er på forrige side? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) De lyser hele tiden.. Ingen knapp el. NB: de er hvite, ikke svarte som det står på Microplex.no Endret 18. mars 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Da var bildene tatt.. begynner å laste opp bildene nå Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det ble sinnsykt tøft. Når du får lakket hele svart er det ingen som slår det. Stå på videre. Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Etter hele 7 timer med hard , har jeg endelig gjort meg for dagen. Jeg har meg mer og mer i kabinettet jeg driver å . Til slutt, før jeg legger jeg ut en ny update. Den finner dere her ! Er det noe dere på, er det bare å spørre Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvitt kabinett hadde vært stilig synes nå jeg Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det jeg mener med neste update er: Den som kommer etter den han la ut nå Postet før HansiFansi Endret 18. mars 2009 av Durochris Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Det ble sinnsykt tøft. Når du får lakket hele svart er det ingen som slår det. Stå på videre. Gleder meg til neste update Takk Er grisefornøyd selv Hadde ikke trudd at det vill bli så fint med de svarte alu-platene. Det hadde nokk vert drittøfft å lakkert det i hvit også, men da må jeg kjøpe inn fem nye lakk bokkser ++ hehe Kanskje mitt evt. neste prosjekt blir et hvit kabinett.. hvem vet ?? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har du erfaring med katoder fra microplex? jeg lurer på om ejg skal kjøpe et par av disse, men de koster jo 3 ganger prisen andre steder, så er de på microplex 3 ganger dårligere da? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 De på microplex funker helt fint Grunnen til at de er så billige er fordi det ikke følger med inverter, altså den lille bokksen som gir katoden strøm.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ja, men inverter koster jo bare 34 kr, så 2 katoder+ivnerter blir ca 100 kroner, mens en katode på komplett koster 129 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Katodene til microplex er like bra og helt sikkert bedre enn de komplett har.. Du kommer hvertfall ikke til å bli skuffet hvis du handler hos microplex.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Da har jeg lakkert "fjesblåseren", viftegrillene til "fjesblåseren", temp.målerene og HDD holderene svarte.. Blir vel en update i løpet av uka regner jeg med Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Regner med at du kjøpte HK brettet av microplex hansi? De har så klart ikke flere igjen, og får dem ikke inn igjen på minst 3-4 uker. Typisk når jeg har fått "avtalt" bygging av mitt kabinett, og bare trenger å tegne og planlegge sluttfasen. Ser du gikk for black all over, skal få mitt pulverlakkert i sort selv, er en "farge" som fungerer uansett (utenom i direkte sollys). Lenge tror du du har igjen før du blir ferdig? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg kjøpte HK-brett på microplex ja Kjøpte det får ett år siden eller noe så jeg har bare hentet det fra mitt forige prosjekt. Svart er en veldig bra farge (svart er egentlig ikke en farge, men samme det) Det er vel den fargen som passer best til kabinetter.. Jeg har bestemt meg for at jeg skal bli helt ferdig med kabinettet seinest til påske.. Sånn som ting går nå, kan det godt hende jeg blir ferdig lenge før det.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Blir nok en update i dag med bilder av "fjesblåseren" Har gjort den ferdig.. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan skal du feste døren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå