Gå til innhold

Bygging av kabinett - Prosjekt 1:40 - Komentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det svarte egentlig ikke på spørsmålet, jeg lurer på avstanden fra midten av skruehullet nederst til høyre til øverst til høyre (lik til alle hull).

Er rart at det ikke står noe sted, evt søker jeg på helt feil ting, vært greit å vist før jeg stikker ut til de som evt skal lage kabinettet.

Lenke til kommentar

Det gjorde det, takk skal du ha, 125mm fra hull til hull, hva jeg trenger å vite i forhold til å få satt skruhull rundt vifte hullene.

Grunnen til at jeg lurte, var at jeg mest sannsynlig (om det blir noe av) får delene ferdig stanset og borret ut, inkl pulverlakk, for så å settes sammen.

Lenke til kommentar

Man får kjøpt splittere som Mr.Anki la ut en link til :)

Personlig har jeg følgende på min PSU:

- 9x SATA kabler

- 2x 6 pin PCI-e kabler

- 2x 8 pin PCI-e kabler

- 6x vanlig "strøm" kabler :)

- + andre kabler som er standar

 

Det holder til mitt bruk hvertfall når alle diskene mine og begge DVD starsjonene bruker

SATA strøm :) Da har jeg 6 stk. "vanlig strømkabler" til andre ting :)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært og handlet mer lakk.. De tre bikksene jeg hadde kjøpt ble brukt opp med en gang, så nå har jeg kjøpt 5 nye (håper det holder en stund) :) Har også kjøpt litt sandpapir (P150 og P400), 2 meter med krympeslange og 4 hjul :)

 

Har foresten lagt et nytt lag med lakk på alle delene jeg lakkerte i går + at jeg har lakkert de to 80mm viftegrillene, DVD opphenget og kabelkanalene :)

 

 

 

 

INNLEGG 400 :dribble:

 

 

.

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...