super_1990 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei, Har bytta ut noen kompontnter i pcen min med: Fra - Til Intel C2D E8500 - Intel quad core Q9300 ATi Hd 4870 - nVIDIA GTX 280 650w Corsair psu - 750w Corsair psu Det er jeg har problemer med er: under spilling av film, filmen går greit når jeg jeg ikke flytter på vinduet, men med engang jeg flytter på den så begynner alt å hakke, kan ikke huske at mitt gammle oppsett fungerte sånn, har avinstallert Ati driveren restarta, kjørt driver sweeper og så installert nVIDIA driveren, men uten hell, prøvd å slå av physix, men hjap ikke noe det heller. Driveren jeg lastet ned heter: 181.22_geforce_winxp_32bit_english_whql.exe til Windows XP. samme både for Windows media player classic og VLC. Håper noen kan svare på hva dette kan skylles, takker for alle svar les vidre ned for update om belastnings problem. Endret 2. februar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får GPU nokk strøm? (Lurer på om det kortet må ha to strømkabler, eller om det bare gjelder ATI) Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Får GPU nokk strøm? (Lurer på om det kortet må ha to strømkabler, eller om det bare gjelder ATI) ja begge er koblet til, en 6pins og en 8pins kabel. Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Okay, Da har jeg prøvd å fyre opp en spill og alt stopper, under den minste belastning, eneste jeg hører er litt skurring fra skjermkortet og ikke noe bilde må bare restarte. Har hatt dette skjermkorte i en annen pc som jeg kjøpte på demovare fra komplett veldig billig, da jeg fikk pcen hadde den problemer med å spille crysis den stoppet opp og ville ikke fungere, noe av det samme problemet jeg har med den pcen jeg har skjermkortet i nå, men fikk skjermkortet i den gammle pcen til å fungere ved å installere driveren som fulgte med på skjermkortet, har gjort det samme på pcen jeg har skjermkortet i nå uten noe hell.. Den andre pcen hadde Vista installert. Kortet er et EVGA GTX 280 Endret 2. februar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Prøvde nå å bytte tilbake til den gammle 650w strømforsyningen, kortet drar fint belastning nå men har fortsatt problemer med media player som lagger, når jeg flytter den Endret 2. februar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå