Gå til innhold

Nvida GTX 280 stopper ved belastning

super_1990

Anbefalte innlegg

Hei,

Har bytta ut noen kompontnter i pcen min med:

Fra - Til

Intel C2D E8500 - Intel quad core Q9300

ATi Hd 4870 - nVIDIA GTX 280

650w Corsair psu - 750w Corsair psu

Det er jeg har problemer med er: under spilling av film, filmen går greit når jeg jeg ikke flytter på vinduet, men med engang jeg flytter på den så begynner alt å hakke, kan ikke huske at mitt gammle oppsett fungerte sånn, har avinstallert Ati driveren restarta, kjørt driver sweeper og så installert nVIDIA driveren, men uten hell, prøvd å slå av physix, men hjap ikke noe det heller.

Driveren jeg lastet ned heter: 181.22_geforce_winxp_32bit_english_whql.exe til Windows XP.

samme både for Windows media player classic og VLC.

Håper noen kan svare på hva dette kan skylles, takker for alle svar ;)

les vidre ned for update om belastnings problem.

Endret av super_1990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay,

Da har jeg prøvd å fyre opp en spill og alt stopper, under den minste belastning, eneste jeg hører er litt skurring fra skjermkortet og ikke noe bilde må bare restarte.

Har hatt dette skjermkorte i en annen pc som jeg kjøpte på demovare fra komplett veldig billig, da jeg fikk pcen hadde den problemer med å spille crysis den stoppet opp og ville ikke fungere, noe av det samme problemet jeg har med den pcen jeg har skjermkortet i nå,

men fikk skjermkortet i den gammle pcen til å fungere ved å installere driveren som fulgte med på skjermkortet, har gjort det samme på pcen jeg har skjermkortet i nå uten noe hell..

Den andre pcen hadde Vista installert.

Kortet er et EVGA GTX 280

Endret av super_1990
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...