Shotherra Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 HAr just kjøpt ny pc og monterte delene. Kjøpte kabinett og msi hovedkort. Typen er av msi 694T Pro - nokså gammel men... Rasten av komponeneten har jeg selv. Det som er problemet er at når jeg trykker på på-knappen starter pc-en opp og begynner og jobbe med oppstarten, (pip) etter det slår den seg av. Hva er galt? Hovedkortet ble kjøpt som bulk men det har vel ingenting å si? Det er fire lys på hovedkortet som viser at oppstarten går problemfri?, alle lyser rødt til å begynne med, deretter lyser de grønt. I begynnelsen lyste det ene lyset rødt - som sier at hovedkortet "setter alle resurser til isa-bussen". Flere ganger har det lyst rødt og grønnt++++ Hva er galt? påsken er spolert linken til kortet ligger nedenfor. http://www.msi.com.tw/program/products/mai...S-6309%20Ver5.0 Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Akkurat det samme skjedde med min nye pc også(se specs.) Skrudde seg av 3sek.etter oppstart. Jeg tok av å på cpu og strammet skruene til kjøleren så funket det. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Jeg gjorde d du sa, men inget skjedde. Det variere i fra 4 te 15 sek til den slår seg av. HJELP HJELP. Tenkte meg kansje at d kan være prosessoren som kan være ødelagt. Men jeg liten tro på d. Minnefeil slo meg også. HJELP MEG Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Prøv meg en annen ram-brikke og annen cpu hvis du har det. Hvis ikke det funker så sender du det tilbake.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå