Tuddelidu Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) *fjernet* Endret 31. juli 2012 av Tuddelidu Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Tar hele tiden på dem, i dag så masserte jeg, strøk og koset med ei. Så jeg berører mer enn nok. Hun liker at jeg masserer og koser med henne fordi hun syns det er så godt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tar hele tiden på dem, i dag så masserte jeg, strøk og koset med ei. Så jeg berører mer enn nok.Hun liker at jeg masserer og koser med henne fordi hun syns det er så godt. Kanskje hun liker deg.. Er bare en måte å finne det ut på (hvis du allerede ikke har gjort det..) Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du prøver ikke hardt nok! Vel ja, faktisk så vil jeg tro det er det. Selv om du masserer dem for å forføre, så tror dem at du gjør det for å være hyggelig. Det samme gjelder disse "hintene". Du må trolig være mer direkte med flørtingen din, og eskalere det opp før du havner i vennesonen. En annen vanlig feil er også å bruke 100-år før man faktisk klarer å "prøve seg", men da er det for sent. Det er lett å komme inn i vennesonen, men ikke tro de slipper deg ut. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal aldri mer spørre ei jente om hun liker meg igjen, ingenting godt kommer ut av det fordi det ødelegger alt.. blir alltid at man spør for tidlig osv Hva kan jeg gjøre for å flørte da? :o Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Du gir henne et Zoolander-look mens du sier... ..."Din far må være en tyv, for han stjal stjernene fra himmelen og puttet dem i øynene dine." Endret 2. februar 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sikker på at de ikke liker deg mer enn du tror men siden du ikke prøver deg på de/gjør ett trekk, så ender du opp som en venn? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 kanskje du er for snill? mange jetner jeg kjenner liker ikke for snille gutter... Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ta styring. Ikke vær tøffel. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Selv om du tar på de, så trenger ikke det vise at du er interessert i være noe annet enn bare venner. Om du er alt for snill og ikke har ryggrad så går det heller ikke bra. Du må hvertfall vise at du har en annen hensikt enn å være venn, uten å virke desperat og ekstrem. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du har nok venninner nå. Vær litt bæd æss og klå på dem. Ikke ta, men klå på. Eventuelt spøøre dem om de har lyst på kuk. Du vil få noen slag på trynet, men før jente nummer ti har du fått dyppa deg i ale fall. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg slet med samme for noen år siden. Jeg var den gutten med alle jentevennene. Ikke misforstå, jeg digger jentevennene mine, men et par av dem skulle jeg på den tiden gjerne hatt litt mer enn vennskap med. Og feilen min var såre enkel: Jeg var for snill, og jeg brukte for lang tid til å "make my move" Ikke misforstå, jeg sier ikke at du skal være drittsekk og kaste deg etter de med en gang du ser de. Man skal alltid være snill, men på sine egne premisser. Ikke gjør alt du blir bedt om, men heller gjør det ved en senere anledning når du selv har lyst til å gjøre det. Er det enkle ting som f.eks. å hente noe å drikke til henne, så bruk det til å vise intensjonene dine. Si f.eks. at du kan gjøre det hvis du får en klem for det. Mulighetene er enorme. Det er heller ingen gitt tid det går før du blir plassert i vennesonen, men tiden det tar er kortere enn de fleste gutter tror. Så du må vise interesse og intensjoner fra første stund. Vis at du er intressert ved berøring, øyekontakt og kroppsholdning. ALDRI si til en jente at du er forelska, det ender som regel aldri godt. (ja, det finns unntakene som bekrefter regelen) Det meste bunner ned i hvilke signaler du sender ut fra starten av. Er du den snille gutten som er tilbakelent og oppfører seg som en venn, er det akkurat det du blir. Er du den morsomme, snill på egne premisser-gutten som viser intensjon og interesse, er det retningen det kommer til å gå hvis interessen er gjensidig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Høres ut som du presenterer deg som venn og håper å jobbe deg oppover. Du burde presentere deg som en som vil ha henne, slik at hun kan bli kjent med deg med full viten om hva forholdet er og kan ta en eventuell avgjørelse basert på det. Snill er man for å beholde kjæresten. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ta styring. Ikke vær tøffel. Hehe. Akkurat det der burde jo egentlig være det første, og kanskje eneste, rådet man skal gi til en oppvoksende og søkende gutt når det kommer til jenter. Iallfall når det kommer til jenter man har en interesse for utover det å være venner. Man skal ikke være for forutsigbar, lengtende og ettergivende. Dette med at hun ikke skal vite helt hvor man har deg og alt det der. Disse tingene har jeg måttet lære meg den harde veien, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg