kverna Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei. Har mest sannsynlig fått meg en mac, men vet ikke hva som har skjedd men var visst ikke operativsystem på den. Så siden jeg har windows cd liggende tenkte jeg tanken å innstallere windows på den, men siden jeg er 100% ny på mac lurer jeg rett og slett på om det går ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva slags mac? Og ikke os på den? Sært. Men, kan da alltids låne installplata mi og slenge inn OSX med den hvis du vil? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Modell: A1181 Har mac-os like programer som windows ? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 dvs en macbook 13"3 ? Hva er det som skjer når du starter opp mac'en? Du fikk ikke med deg leopard cdn da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kan virke som det er denne https://prisguiden.no/product.php?productId=107057 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, tenkte meg det. : ) Hvor er det du kjøpte den hen? litt merkelig at du ikke fikk deg ferdig installert OS eller cd'ne? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, tenkte meg det. : ) Hvor er det du kjøpte den hen? litt merkelig at du ikke fikk deg ferdig installert OS eller cd'ne? Var å henta den nå, fikk med cd. Feilinfo fra selger bare. Kan jeg bare innstallere windows med boot camp da, gjør det litt lettere med de programmene jeg skal bruke Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Smell inn Windows med boot camp, så fungerer det gull. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå