stizzen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg ser etter et rimelig tilbud på høytalere, forsterker osv, så fant jeg denne pakka. Jeg har ikke ører som en gud, og krever heller ikke gudommelig lyd kvalitet (men selvfølgelig så bra som mulig for pengene jeg bruker). Det jeg skal bruke dette til er å se på film, spille ps3 og høre på musikk. Det jeg da lurer på er om dette duger til å ha på gutterommet, og om det er verdt pengene, og om eventuelt dere vet om noen bedre tilbud. /Stian Sånn at dere vet det, jeg har ikke peiling i det hele tatt på Hifi, så jeg kommer ikke til å skjønne mye av det dere skriver hvis dte er for innvikla Endret 2. februar 2009 av stizzen Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror det kommer til å låte veldig bra Godt med trøkk og gode høyttalere. Et mulig alternativ er z5500 som er en mye billigere løsning, men har du pengene og liker å høre på musikk ville jeg utvilsomt gått for din pakke. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 GIEF! Frakt 880kr og kabler følger ikke med. Blir da kanskje en 1000 på kabler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 1000,- på kabler er å ta veldig hardt i. 500,-, eller mindre, er mer realistisk mener nå jeg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 30m rull for 300 kroner tror jeg på biltema. Jeg overdrev litt med tanke på bakhøytalerne og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå