Opus Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har et lite problem jeg håper noen kan hjelpe meg med... Hva skal jeg gjøre etter å ha banket opp kokken og den andre fyren i "Georgian defense ministry". Tror jeg skal "bruke" en av fyrene nede i lobbyen til noe, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nede i lobbyen skal det stå en vakt foran PCen i resepsjonen. Han har koden til døren nederst i hjørnet (hvis jeg husker rett). Har du kvittet deg med vaktene i etasjene over så skulle det være null problem å snike seg opp bak ham. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Er PS2 versjonen forskjellig med PC versjonen? For hvis jeg husker riktig så må du vente på en offiser og ta han bort til øyeskanneren for å komme deg forbi. Offiseren kommer rett etter at du har filka med pc'en nede i lobbyen så det er lurt og gjemme folk gått før han kommer. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Takker og bukker...Men skal jeg lokke fyren som sprader frem og tilbake, opp trappa, og klabbe til ham? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Takker og bukker...Men skal jeg lokke fyren som sprader frem og tilbake, opp trappa, og klabbe til ham? Her gikk iallfall min plan i vasken, og jeg var nødt til å skyte vakta. Ergo jeg lagde for mye lyd i toppetasjen slik at han kom opp til meg. Der plukka jeg'n ned. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Prøvde å skyte fyren da han kom opp, men da trykket karen der nede på alarmen... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Prøvde det jeg også, men da trykket den andre fyren på alarmen. Du kan lokke han som går ute i gangen i toppetasjen inn i kafeterian ved å kaste en flaske (husk å skru av lyset). Deretter kan du enten gripe tak i ham (lager minst lyd, "sikrest") eller prøve å løpe opp mot ham og slå ham to ganger (han må ikke rekke å skyte!). Han som står i etasjen under (alstå etasjen over resepsjonen) skal stå med ryggen til deg når du går ned trappen. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Fyren i toppetasjen står i ro i døra til kafeteriaen, med ryggen til, så han er ikke noe problem. Jeg får en melding ang. ret.scan når jeg kommer til trappa, men det står ingen fyr nedenfor, men to fyrer helt nede i lobbyen (den ene går frem og tilbake). Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Fyren i toppetasjen står i ro i døra til kafeteriaen, med ryggen til, så han er ikke noe problem. Jeg får en melding ang. ret.scan når jeg kommer til trappa, men det står ingen fyr nedenfor, men to fyrer helt nede i lobbyen (den ene går frem og tilbake). Er det fyren ved utgangsdøra som går frem og tilbake? Såvidt jeg husker så kunne du "fixe" fyren i respesjonen uten at han ved døra ser deg. Deretter kan du skyte ham. Gjem begge likene (jeg pleier alltid å skyte dem når jeg slår dem ned...) og vent på at offiseren skal komme ned i resepsjonen. Han stiller seg i resepsjonen slik at du enkelt kan gripe fatt i ham... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Joda, fikk det til, til slutt... Takk for god hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå