Gå til innhold

Hvor skal vi dra?

Anbefalte innlegg

Hei, vi er en familie på 3 (2 voksne og meg). Vi vil dra på en ca 2 ukers tur rundt april- mai, men hvor skal vi dra? Vi vil til et sted med god mat og strender. Budsjettet er på maks 16000 totalt. Vi vi gjerne dra til litt mer eksotiske steder og vist dere har forslag, link gjerne til priser, men ikke hvis prisen totalt er over 16 lapper. Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at en tur på besøk til meg på Lunner ikke er aktuelt? Kan stille med gjesterom og stue med TV og spillkonsoller og tar ikke i nærheten av 16.000,- en gang..

Men, hva med en tur til småbyer i f.eks Frankrike eller Italia? Det er er noe som frister helt vilt for meg. Men kanskje ikke for dere? Dere har jo Canariøyene også. Malta er flott. Madeira også. Antwerpen er også en spennende by, Roma også. Du har Paris, London, Glaskow, Lunner etc.

Kan vurdere tur til Øst-Europa også? Mye spennende å se der; Praha, Dubrovnik, Warszawa, osv. Øst-Europa kan by på masse spennende.

Men blir jo fort noen kroner. Et raskt søk på noen sider førte med at en tur med to voksne og en ungdom i to uker kom på alt fra 15.000,- til over 40.000,-

Reise kan man skaffe billig via f.eks Norwegian eller andre lavprisselskaper.

Bo på hotell kan fort bli dyrt, men å leie en leilihet for to uker trenger ikke nødvendigvis å bli så skrekkelig dyrt, hvis man bare leter litt. Personlig er ikke hotell noe jeg gidder å legge alt for mye penger i på tur; ja, greit at det ikke er helt bedritent. Men trenger ikke luksus.. Skal tross alt tilbringe minst mulig tid på hotellet. Man er da på fur for pokker?!

Du går kanskje som barn fortsatt? Eller har jeg regnet feil på alder nå?

Off topic: Dette var mitt 900'de innlegg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...