Isvarmt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjøpte ny Xbox360 eller min første xbox for 2 uker siden, helt siden starten så har jeg opplevd det jeg kaller for små loading stutters vel å merke ikke i alle spill, har ikke noe stutter i Resident Evil 5 eller Cod4 MP, men i singleplayer på cod4, så opplever bitte bitte små hakk på samme plassen eller kun et hakk på samme plassen hele tiden, det har ingenting å si om jeg kjører spillet i fra Hardisk eller cd hakkene forekommer uansett. F.eks Ta Charlie Dont surf levelen, f.eks da man skal komme ned i fra flyet ifra det der tauet så kommer det alltid et lite hakk før jeg kommer ned til bakken, sikkert mange som ikke merker det da.Spørmålet mitt er da, er dette noe utviklerene har lagt inn i spillet for å loade" Nå skal det sies at jeg er ekstrem, f.eks så sendte jeg inn min første pc pga at den hadde slike loading hakk. og når jeg fikk den tilbake så hadde de ikke funnet enn drit feil ikke noe hakk LOLxD Legger dere merke til dette? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hakker ikke noe når jeg spiller (bare i spill hvor stutters/lag er kjent) åssen tv har du og hva slags kabel bruker du fra xbox til tv ? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har Samsung 32" Tv og HDMI kabel som følgte med til xboxen-Tven er Hd.Ready Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det irriterende? viss ja så kan du jo bytte den der du kjøpte denn. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kan ikke fatte hva det kan være for noe da... Hakkene forekommer som sagt på akuratt samme sted så ikke vet jeg......Problemet begynte egentlig da jeg begynte å spille Fable2 , det er jo mange som sier at Fable dreper xboxen så kanskje det er sant da. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Trådstarter ble 02.02. advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har enten ikke etterkommet anmodningen, eller postet i tråden etter at advarselen ble postlagt (ignorert beskjeden). Tråden stenges. Gjør oppmerksom på at tråden kan gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg