Gjest Guest_Trengerhjelp_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Okeei.. Det er som følger: Ble kjent med en nydelig jente for ett par månedter siden, og falt pladask og fikk følelser for hun etter bare noen dager. Problemet var da, at etter at jeg falt pladask, fant jeg ut at hun har type.. SKUFF, meen fant ut at jeg får vente. Trodde ikke forholdet kom til og vare lenge. Jeg likter jenta veldig godt, og snakka masse både på skolen og i fritiden. Jeg fikk på sett og vis frem at jeg likte hun godt, og hun sa hun likte meg også. Men jeg trodde ikke på hun, og gjør det hvertfall ikke idag. Fikk endel opp og nedturer.. Hun likte meg, snakka masse med meg osv.. Men til tider kunne hun være avvisende, og ikke svare på meldinger osv.. Så tok det seg opp igjen: Hun ringte, sende meldinger og ba meg møte hun. Vi prata om alt og ingenting, så kom nedturene igjen. Sånn har det egentlig gått leenge, før jeg ble lei og ikke tok kontakt og prøvde og være avvisende tilbake for noen uker siden. Klarte ikke holde meg lenge, og prata sånn smått etter kanskje en uke. Så sendte hun melding, og avtalte og møtes. Så gikk vi tur og prata om masse forskjellig på nytt igjen. Men etter dette, fikk jeg en melding hvor hun sa noe sånt som at hun ikke kunne svare på meldinger fra nå av. Hun har tidligere sagt at hun ikke kan svare når hun er med typen, noe jeg forstår godt. Men ellers? LITT av en nedtur.. Var avvisende i kanskje en uke, og starta nå nettopp og prate sånn smått med hun igjen. Men hun virker ikke interesert i det hele tatt lengre.. Føler at jeg liksom bare er en random kompis hun har titals av. Det vil jeg ikke være, jeg vil være noe mer. Ser flere gutter som liker henne(tror jeg hvertfall), som kanskje har ett bedre forhold, selv om jeg har kjent hun lengre? F.eks, de kan gi hverandre klemmer osv. (Det har aldri jeg! ) Problemet mitt her er, jeg liker hun veldig godt og vil at hun skal like meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, og om det er noe som helst og gjøre.. Blir lei, deppa og irritert over at andre prøver seg! Hva skal jeg gjøre for og få hun til og velge MEG hvis det en dag skulle bli slutt mellom hun og typen? Liker hun VELDIG godt, og har prøvd og glemme hun. Men er vanskelig, nærmest umulig! Og jeg blir IKKE fort kjent med jenter,så er derfor vanskelig for meg.. Jeg er av den sjenerte typen.. TAKK ! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her virker det neste som at toget desverre er gått. Hun skriver at hun ikke kan svare på meldinger lenger, og det er som regel aldri et godt tegn. Det _kan_ bety at forholdet hennes er på vei nedover, og hun prøver å få orden på følelsene sine, men sjangsene for det er desverre små, så der skal du ikke få for mange forventninger. Det eneste jeg kan råde deg til i denne situasjonen, er å avvente situasjonen. Du får vente til hun eventuelt tar kontakt igjen. Gjør hun det etter å ha fortalt deg at hun ikke kan snakke med deg mere, er det et ganske stort interesse-tegn, og det kan du handle på. Skjer dette må du være flink til å vise interesse og intensjon ved hjelp av kroppspråk, øyekontakt, subtile hint, osv. IKKE gjør noe mer utover dette før hun er singel. Da kan du sette ting litt mer i høygir og begynne med kroppskontakt som viser intensjoner, osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror du har gått på den kjente venne fella, og da skal det en god slump med flaks til for at du får henne... dessverre!! Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sorry kompis, du havna i LJBF-sonen. Ta lærdom av dette så husker du det til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå