Disorder Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Bass fra Finn.no Er nybegynner innen bass og må få kjøpt meg en. Endret 2. februar 2009 av Disorder Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Personlig, synes jeg den ser veldig standard og kjedelig ut, men stygg er den jo ikke. Er det viktigste kriteriet ditt at bassen ser bra ut? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ånei, absolutt ikke! Jeg mente om den var bra. Det må jeg skifte på. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 joda, standard bass er jo bra. men hvorfor kjøpe brukt standard bass ? har du vurdert en helt nye eller er det pga pris ? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 joda, standard bass er jo bra. men hvorfor kjøpe brukt standard bass ? har du vurdert en helt nye eller er det pga pris ? Nei... Jeg aner ikke hva som duger og hva som ikke. Tror ikke den er brukt, den er ihvertall ifra en egen musikkbutikk på internett. Hvis bassen er bra og prisen er det jo det som teller. Blir nok en bedre bass etterhvert som jeg blir erfaren. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ny bass jeg har funnet Ny bass i siktet. Den første er også tenksom, men noen som ser noe kvalitet i denne? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Til den prisen ville jeg sterkt vurdert noe brukt av et litt mer kjent merke. Akkurat hva vet jeg ikke helt, men fant et par som jeg nok ville vurdert. Har vært borte i et par eksemplarer av den siste, som begge har vært greie instrumenter. Squier P-Bass Cort Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Kult. Hvis du anbefaler vil jeg vurdere de. Jeg leter bare etter en med kvalitetslyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå