Gå til innhold

hjelp til kjøp av ny pc ca 30.000+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dekk som sier at han bruker for mye penger osv... vennligst ikke skriv i tråden, data er en hobby som koster mye penger, og det er selvsagt lekkert og ha tilnærmet de beste komponentene man til dags dato kan få tak i.

Om du er en fyr som synes det er morsomt og bygge, rydde i dataen, tweake og leke seg med hardware. Anbefaler jeg lett at du kjøper pc som er i deler fra feks. komplett.no

og selvsagt at du kjøper en rå modulær strømforsyning og et kabinett som feks et fra Lian Li.

desverre kan jeg ikke nok om de nyeste komponentene som i7 prosessorene og hovedkortene som følger med, men kan med god sikkerhet si at du vil kunne dra bf2(og hvilket som helst annet spill du ønsker og spille) på så høy oppløsning og grafikk du vil. men siden jeg rett og slett ikke har holdt meg godt nok oppdatert i det siste til og kunne gi deg et godt svar på nøyaktig hva du har lyst til og kjøpe, er nok dette innlegget mer informativt gjeldende hva du burde gå for (selvbygging eller ferdigbygd)

og om du da er en som ikke er noe særlig glad i bygging og "roting" inni dataen, er det mange meget flinke butikker som sikkert gladelig har lyst til og hjelpe deg med og finne oppsett til PC. og om du er i tvil om du vil kjøpe den pcen som eventuelt en butikk har satt opp for deg, er det ikke verre enn og lage en ny tråd her i forumet, er mange godt informerte brukere som muligens kan mer enn det som er godt for dem om hardware(som da er noen rene helter for meg ^^)

Lykke til med innkjøp av ny pc:)

Lenke til kommentar
Dekk som sier at han bruker for mye penger osv... vennligst ikke skriv i tråden, data er en hobby som koster mye penger, og det er selvsagt lekkert og ha tilnærmet de beste komponentene man til dags dato kan få tak i.

Om du er en fyr som synes det er morsomt og bygge, rydde i dataen, tweake og leke seg med hardware. Anbefaler jeg lett at du kjøper pc som er i deler fra feks. komplett.no

og selvsagt at du kjøper en rå modulær strømforsyning og et kabinett som feks et fra Lian Li.

desverre kan jeg ikke nok om de nyeste komponentene som i7 prosessorene og hovedkortene som følger med, men kan med god sikkerhet si at du vil kunne dra bf2(og hvilket som helst annet spill du ønsker og spille) på så høy oppløsning og grafikk du vil. men siden jeg rett og slett ikke har holdt meg godt nok oppdatert i det siste til og kunne gi deg et godt svar på nøyaktig hva du har lyst til og kjøpe, er nok dette innlegget mer informativt gjeldende hva du burde gå for (selvbygging eller ferdigbygd)

og om du da er en som ikke er noe særlig glad i bygging og "roting" inni dataen, er det mange meget flinke butikker som sikkert gladelig har lyst til og hjelpe deg med og finne oppsett til PC. og om du er i tvil om du vil kjøpe den pcen som eventuelt en butikk har satt opp for deg, er det ikke verre enn og lage en ny tråd her i forumet, er mange godt informerte brukere som muligens kan mer enn det som er godt for dem om hardware(som da er noen rene helter for meg ^^)

Lykke til med innkjøp av ny pc:)

Trådstarter nevnte allerede i første post at han ikke er flink til å bygge pcer... :whistle:

Er klar over at data er en dyr hobby, men å bruke 30k i året på en pc man spiller BF2 på er å gå litt over streken. De fleste kjøper gjerne en til 10k-20k og oppgraderer etterhvert som nye komponenter kommer på markedet. (og kjøper kanskje ny om en 2-3-4 år)

MVH

pcpcpc

Endret av pcpcpc
Lenke til kommentar

takk for alle tips, tror det blir alienware men har fortsatt ikke 100% sikker

tar nok kontakt med dataimpluls for å høre hva de kan tilby

kan forstå at noen synes det er mye penger å bruke på pc, men jeg deler synspunkt med dizzen og joker. pc er noe jeg bruker mye tid med og når jeg har muligheten til å kjøpe noe av det bedre gjør jeg det. ikke bare er det morsomt, men når man intereserer seg nok for noe blir det veldig vanskelig å motstå fristelsen, får leve livet den lille stunden vi har ;)

kan foresten legge til at jeg gjør andre ting på pcen bortsett fra bf2..hehe :)

ofte mange ting på flere skjermer som krever mye av pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...