Jo Are Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei Krever Canal digital at en har levertt selvangivelse i 3 år før en kan starte abbonnement gjennom dem? Takk for svar Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor skulle de det...? Du blir kedittvurdert, og må være kredittverdig, men kan ikke tenke meg at de har begresninger på levert selvangivelse. I praksis kan jo det bety at de utelukker mange nyetablerte, noe jeg ikke tror en så stor tjenesteleverandør vil gjøre. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor skulle de det...? Du blir kedittvurdert, og må være kredittverdig, men kan ikke tenke meg at de har begresninger på levert selvangivelse. I praksis kan jo det bety at de utelukker mange nyetablerte, noe jeg ikke tror en så stor tjenesteleverandør vil gjøre. Snakket med ei som jobbet i kundeservice delen i Canal Digtal, syns selv det virket rart så spurte her. Men har bestilt nå, og hittil virker alt og gå bra har fått bekreftelse. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei Fikk i dag en e-post med en bekreftelse av bestillingen og beskjed om at det kan ta opptil 2 uker til utstyret kommer. Betyr det at jeg er garantert og få det, eller kan jeg enda få avslag pga. av at jeg ikke har levet selvangivelse? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det betyr enkelt og greit at det tat litt tid før utstyret ditt kommer, pga CD er ufattlig treige på levering av utstyr. Menmen, velkommen til verdens lengste ventetid om dekoderboksen din blir ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå