AnQ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei ! som dere vet vel så har eg mistet min Eksterne hardisk i golvet og den vil ikkje komme opp på PCen min lengre. Eg høre at Hardisken og sånt enda kjører men kommer likevel ikkje noe opp på PCen. Den ramlet ca 1 m ned eller noe sånt. Er det noe eg kan gjøre for å fikse denne? takk på forhånd:) Endret 2. februar 2009 av AnQ Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er en liten mulighet for at SATA-til-USB kontrolleren løstnet. Hvis det skjedde kan du fikse det ved å ta den ut av det eksterne etuiet (og derved miste all garanti) og koble den til PC'n din for å overføre alle viktige filer. Det er også overhengende fare for at disken er død, men at motoren og strømforsyningen fortsatt virker selv om den er ødelagt. I såfall er det bare IBAS som kan hjelpe deg dersom du har veldig viktige filer på den. Hvis du ikke har viktige filer ville jeg sett om det går å sende den inn og få ny, men siden det er "selvforskylt" så er det også tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå