EinarEriksen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den teknologispekkede Xperia X1 har nå fått en ny oppdatering, men de merkbare forskjellene er få. Les mer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vurderer å kjøpe Xperia. Hvordan er responsen nå etter oppdateringen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har selv R2AA008 på min (Norsk utgave) Og vil si panel-delen gikk mye raskere enn forrige versjon som var engelsk (mener den var på R1xxxxx). En del andre ting som fungerer bedre også, og stabiliteten er bedre. Har ikke hengt seg 1 gang etter oppdatering til Norsk OS med R2AA008. Lenke til kommentar
agep Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Føler meg fryktelig dum! Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal tvinge gjennom oppdateringen. Får bare alternativet "Tilbake til Start" etter at SEUS har funnet ut at telefonen allerede er oppdatert Endret 2. februar 2009 av agep Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvilket program bruker dere til å ta backup? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 2 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det offtopic som er slettet. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Alle i Norge til nå, har jo engelsk OS. Hvordan forholder man seg hvis man vil fortsette å ha engelsk OS? Noen hos Amobil som vet? Endret 2. februar 2009 av osmano Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg får ikke oppdatert jeg Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Alle i Norge til nå, har jo engelsk OS. Hvordan forholder man seg hvis man vil fortsette å ha engelsk OS? Noen hos Amobil som vet? Tviler på at oppdateringen gjør engelske X1 om til Norsk. For å endre språk må man endre ROM og ikke bare oppdatere. Så for deg er det vel bare å bruke SEUS og så vil X1 være engelsk etterpå Endret 2. februar 2009 av CaZpeR Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Alle i Norge til nå, har jo engelsk OS. Hvordan forholder man seg hvis man vil fortsette å ha engelsk OS? Noen hos Amobil som vet? Tviler på at oppdateringen gjør engelske X1 om til Norsk. For å endre språk må man endre ROM og ikke bare oppdatere. Så for deg er det vel bare å bruke SEUS og så vil X1 være engelsk etterpå Takker!:-) Endret 2. februar 2009 av osmano Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 xperia må være største flopp fra SE noen sine. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 xperia må være største flopp fra SE noen sine. Ja vel... Fordi? Lenke til kommentar
laaban Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Alle i Norge til nå, har jo engelsk OS. Hvordan forholder man seg hvis man vil fortsette å ha engelsk OS? Noen hos Amobil som vet? Tviler på at oppdateringen gjør engelske X1 om til Norsk. For å endre språk må man endre ROM og ikke bare oppdatere. Så for deg er det vel bare å bruke SEUS og så vil X1 være engelsk etterpå Nå er det jo nettopp ROM-en som oppdateres, dvs. den gamle erstattes med en ny. Endret 2. februar 2009 av laaban Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 xperia må være største flopp fra SE noen sine. Da må du være den største floppen i Norge! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Responsen i mobilen er jevnt over bedre, selv om den alltid har vært kjapp. Det er mest bugfikser såvidt jeg har fått med meg fra folk som har gått inn for å fremprovosere de gamle kjente. SEUS vil oppdatere mobilen til samme språk som allerede er installert, den vil ikke installere GENERIC_NO ROM på en GENERIC_UK-modell selv om du er i Norge. For å installere et annet språk må man gå utenom SEUS. Det er vel kanskje ikke innenfor regelverket å diskutere sånt her, men det finnes et visst forum (xda-developers) der man kan lese om slikt. PS: Det er en skrivefeil i artikkelen. Pirking, men dog; Det er R2AA008 ikke 006 som er den nye versjonen. Eller ROM 1.03.931.8 om man vil. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For å installere et annet språk må man gå utenom SEUS. Det er vel kanskje ikke innenfor regelverket å diskutere sånt her, men det finnes et visst forum (xda-developers) der man kan lese om slikt. Jeg mener det er lov her. Hvis du ikke gjør det for å låse opp en operatørlåst telefon. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For å installere et annet språk må man gå utenom SEUS. Det er vel kanskje ikke innenfor regelverket å diskutere sånt her, men det finnes et visst forum (xda-developers) der man kan lese om slikt. Jeg mener det er lov her. Hvis du ikke gjør det for å låse opp en operatørlåst telefon. Tror også dette er "stuerent" for Windows Mobile, til forskjell til Apple sine produkter. Det er vel en av fordelene med WM at man kan tilpasse telefonen etter eget ønske. XDA-developers er et godt eksempel på kreativiteten og engasjement rundt WM. Der finner man svar på det meste ang. WM-telefoner. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå er det jo nettopp ROM-en som oppdateres, dvs. den gamle erstattes med en ny. Jajo.. My bad. Men endrer ikke språket Det var poenget mitt Halvt bom, halvt treff Lenke til kommentar
sid3000 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg skjønner ingenting. får ikke oppdatert. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg skjønner ingenting. får ikke oppdatert. hva skal jeg gjøre? Hvilken beskjed får du fra SEUS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg