Øyjor'n Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her en nok en klisjé, men som jeg synes ble fine. Liker spesielt godt bilde #2. Bilde #1: Bilde #2: --Øyjor'n-- Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herlig lys ! Vestlandet? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Stavanger. Nærmere bestemt, Hafrsfjorden Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Denne tråden har gått forbi meg.. Fine utgangspunkt, men desverre faller bilde *Nr1 gjennom pga uklarhet og i mine øyne alt for tynt utsnitt. *Nr2 derimot liker jeg bedre, men er usikker på om svanen og blåsa tilfører bildet noe eller bare er forstyrrende elementer. V Veldig fint lys og landskap, men kunne tenkt meg å ha sett mer av enten forgrunn eller himmel. Helst himmel. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Bedre nå? Bilde #1 hadde jeg ikke tatt med mere himmel, men som du ser på bilde #2, så er det ikke så mye interesant på himmelen, annet enn det jeg allerede har tatt med. Lenke til kommentar
OSFlydal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For hva det er verdt så synes jeg det var et fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå