Gå til innhold

stjelt.no ønsker tilbakemelding

Gjest Slettet+asdvb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+asdvb

Har laget en ny tjeneste på nettet, og ønsker dermed litt tilbakemelding om hvordan ting fungerer. Ting slik som brukervennlighet, noen åpenbare feil/mangler, nyttige funksjoner som vi skulle ha hatt, osv.

Hvis det er noen som ønsker å kommentere på design og/eller kode, så er dere også velkommen til å gjøre det.

Hvis det er noen av dere som ønsker å legge ut reelle annonser på ting som er tapt, så er det også mulighet for dette. Vi vil beholde dem når vi lanserer siden den 3. februar. For de av dere som legger ut testannonser, ville vi ha satt stor pris på om dere hadde inkludert teksten "lorem ipsum" i beskrivelsen. Slik at vi kan lettere slette dem når den tid kommer.

Adressen til siden er: http://beta.stjelt.no

Testbrukerkontoen er: testbruker / Test12345678

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+asdvb
Ser veldig bra ut :)

Kanskje litt vanskelig å forandre på nå, men jeg ville likt det bedre hvis søkefunksjonen var plassert et annet sted, ikke så mye mot midten øverst.

Heter det "stjelt" eller "stjålet"? :)

Takker for respons,

grammatikken har du kontrol på. Det er ett bevist valg av domene fra oss, er ikke så prosentvis mange i norge som sier stjålet. Har en veldig bra slogan til stjelt.no som vi kommer med seinere.

Det du påpeker om søkelinjen er ikke sikkert det blir gjort noe med, vi får se om det er flere som har ett ønske om det.

Lenke til kommentar

Dette skrev jeg her:

2. Stjelt er grammatisk ukorrekt, og kan senke inntrykket av seriøsitet folk har av siden, i tillegg til at det kan bli et stort tema for diskusjon og latterliggjørelse dersom dette slår gjennom for alvor.

3. "Stjelt" brukes i muntlig tale

4. "Stjålet" inneholder en sær bokstav.

5. Saker som "tyvegods" elns. er meget dårlige som URL

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdvb
Dette skrev jeg her:

2. Stjelt er grammatisk ukorrekt, og kan senke inntrykket av seriøsitet folk har av siden, i tillegg til at det kan bli et stort tema for diskusjon og latterliggjørelse dersom dette slår gjennom for alvor.

3. "Stjelt" brukes i muntlig tale

4. "Stjålet" inneholder en sær bokstav.

5. Saker som "tyvegods" elns. er meget dårlige som URL

Takker til deg Jonta, som holder livet i tråden, stå på:-)

Er nokså unødvendig å fortsette på dette, men men. Av de tingene du nevne, så mister jeg ikke natte søvnen av det.

Om dette blir stort, så bekymrer det meg ikke om det blir en stor diskusjon og latterliggjørelse av navnet, vil nok bare bidra til vi bli enda større.

Om noen ikke ønsker å legge ut annonse på stjelt.no p.g.a. navnet vårt, så dem om det. Jeg personlig ville ha prøvd alle kanaler jeg hadde tilgang på, om jeg hadde fått fra stjelt noe kjært.

Så til deg Jonta, om du har fått stjelt no, prøv oss:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...