Gjest usikker kar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei og hå, i helgen møtte jeg ei jente ute på byen, vi hadde det ganske trivelig utover kvelden, og det ble klåing å kyssing, men vi ble adskilt før det skjedde noe mer, og evt. telefon-nr ble utdelt. Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan interresert hun var, men jeg må si at jeg ble ganske interresert i henne. Hun er besteveninnen til noen jeg vet hvem er, så sjangsen for å møte dette kvinnfolket igjen er ganske stor, jeg har lyst å bli bedre kjent med henne, og jeg lurer på hvordan jeg skal gå fram neste gang jeg møter henne, uten å virke som en raring P.s Når man får en Bj på fest, hvor spruter man da, i munnen på kvinnfolket, eller en annen plass, evt hvor? Lenke til kommentar
Gjest Guest_kk_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 P.s Når man får en Bj på fest, hvor spruter man da, i munnen på kvinnfolket, eller en annen plass, evt hvor?Blir nok munnen, og om hu ikke vil det, så klarer hu å styre kølla di unna Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 det er da bare å gå bort til henne neste gang du ser henne, trenger ikke nødvendigvis å nevne forrige gang, er ikke sikkert hun la noe spesielt i det, slik som du gjorde. Ikke vær for needy heller, snakk gjerne med andre også, men fortsatt vis at du er interessert i det hun har å si. Men for all del, IKKE kleng på henne hele kvelden fordi du liker henne, da dette som oftest går dritt. Lykke til Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis man leser mellom linjene her. Fikk du en blow på dassen også spruta du henne i kjeften uten å si ifra? Tror jeg hadde droppa å tatt kontakt med det første. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis man leser mellom linjene her. Fikk du en blow på dassen også spruta du henne i kjeften uten å si ifra? Tror jeg hadde droppa å tatt kontakt med det første. Haha, KOONGE Lenke til kommentar
Gjest usikker kar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neida, ingen spruting hverken her eller der Jeg synes bare hun var veldig trivelig å søt, hadde ikke hatt noe imot å møte henne ved en annen anledning Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du møter henne igjen sammen med vennegjengen så er det kanskje lurere å hilse pent og bare ha en god samtale før du begynner å gå rett på sak. (Helst ikke nevnt forrige gang, siden mange synes det er flaut å huske alle rare ting du gjorde den gangen) Som det allerede har blitt sagt, IKKE vær klengete, da mister hun interessen med en gang. Prøv å bli kjent med henne før du tenker med det andre hodet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg