CD Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Elendig returservice, mottok et grafikk kort (defekt ved ankomst) 14 dager etter at jeg sendte det inn for i det hele tatt å skjekke on det var feil på kortet. Deretter 4 ukers ventetid for å få et erstatningskort (ennå ikke mottatt 3 uker etter retur ble godkjent) d.v.s. etter at de fant ut at kortet var defekt Når jeg klaget fikk jeg sitat "Du har jo i utgangspunktet kjøpt et demoprodukt og det vil bli erstattet med et nytt. Da vil jeg heller si at du har vært veldig heldig" som svar.Så dette kostet meg 140,- - 100,- i porto for at Komplett.no sendte et defekt kort Tror ikke jeg vil benytte Komplett.no som leverandør i framtiden. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg er veldig fornøyd med komplett jeg sendte eit DOA demobrukt skjermkort i retur og fikk det ein uke etterpå har aldri hat noen særlige problemer med di har kjøpt alle varene mine der og. 8) Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Trist at du ikke er fornøyd med Komplett, selv har jeg bare posistive erfaringer med dem. Jeg har nok hat mer en 30 bestillinger der de siste årene uten noen form for problemer overhode. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Les min erfaring med retur fra komplett på: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=105049 Det ble ikke nevnt at siste retur jeg sendte, så etter 6dager fra de hadde mottatt varen, var det ikke skjedd noe med det. Jeg sendte mail til dem på kvelden, klokken 10 på mårran dagen etter fikk jeg mail, sitat: "Slik som jeg ser det så vil denne bli ferdig i løpet av de neste 24 timene." 5min etter dette, var produktet til testing og ble godkjent kort tid etter. Det hender av og til at en pakke forviller seg bort litt, da hjelper det om du sier ifra, og gir dem RMA nr på pakken, slik at de lett finner den i haugen av pakker de får inn. Om ting tar lenger tid enn lovet, er det bare å purre på dem, men for guds skyld, gjør det på en vennlig, høflig og saklig måte. Det er da lettere å oppnå positivt resultat.[/url] Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg sende inn en defekt strømforsyning fra et nytt Suntek-vivid th-656 tower, og fikk tilbake ny med en gang. Allikevel har jeg måttet betale porto. Lenke til kommentar
goose Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Betingelsen av å handle på nettet er nettop det at brukeren må betale selv frakt. Det er derfor prisene på nettet er lavere. Du må betale frakt akkurat som når du kjøper en mobil på elkjøp og så kommer du hjem og finner du ut at mobilen er defekt og da må du dra til ekjøp igjen. Får du betalt for kjøring da? Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg sende inn en defekt strømforsyning fra et nytt Suntek-vivid th-656 tower, og fikk tilbake ny med en gang. Allikevel har jeg måttet betale porto. Vel, jeg har fått skriftlig beskjed fra komplett at om jeg legger ved kvitering for returen (be om kvitering for norgespakke på posten), så vil den bli dekt om det viser seg at det er feil med varen. Om du gir dem et kontonummer også som de kan betale portoen inn på, så gjør du det litt lettere for dem Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Elendig returservice, mottok et grafikk kort (defekt ved ankomst) 14 dager etter at jeg sendte det inn for i det hele tatt å skjekke on det var feil på kortet. Deretter 4 ukers ventetid for å få et erstatningskort (ennå ikke mottatt 3 uker etter retur ble godkjent) d.v.s. etter at de fant ut at kortet var defekt Når jeg klaget fikk jeg sitat "Du har jo i utgangspunktet kjøpt et demoprodukt og det vil bli erstattet med et nytt. Da vil jeg heller si at du har vært veldig heldig" som svar.Så dette kostet meg 140,- - 100,- i porto for at Komplett.no sendte et defekt kort Tror ikke jeg vil benytte Komplett.no som leverandør i framtiden. Enda en som har oppdaget kompletts eminente service Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har begynt å bruke MPX :-) Har bestilt en god del i det siste. Rask levering God oversikt + billig frakt ved Visa/master kr.67.00 Kabinett + en eske utenom. God oversikt over leveransetilstand bra priser! Lenke til kommentar
CD Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Selvfølgelig la jeg fram saken på en høflig og saklig måte, men etter det svaret jeg fikk, sitert i original post, er ikke komplett.no en butikk jeg vil benytte i framtiden Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg er enig med deg at komplett ikke bør oppføre seg på den måten over for kunder. Jeg har handlet veldig mange ganger hos komplett, som regel veldig fornøyd, men etter å ha testet andre nettbutikker så synes jeg at komplett er alt for treige.... mpx.no f.eks er mye raskere, samme med psdata.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå