Gå til innhold

Need for Speed i nye baner (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"And we're bringing a brand-new perspective to the action with a cockpit view. This view highlights the authenticity and lavish detail on the vehicles and provides a more realistic and immersive vantage point of the action. This "first-person mode" also comes with a free-look camera on the right thumbstick so the player can really appreciate their surroundings and also get the lowdown on their on-track competition"

Yes! Endelig! Det var på tide noen kom på den glimrende ideen å la oss få se inne i bilene. Hvorfor har ingen tenkt på det før? :p

Lenke til kommentar
Shift ser ut til å være sterkt inspirert av Grid, til og med navnene hørest like ut.
Det var også det først som slo meg.

Når det gjelder Online utgaven så håper jeg det blir noe mer enn bare bilkjøring og et levende samfunn hvor man kan tune biler, kjøpe deler, arranger gateløp osv.

Lenke til kommentar

jøss....

hvis dette stemmer så kan nfs serien virkelig bli et produkt som faktisk fortjener salgstallene sine.

gleder meg mest til online versjonen, da jeg aldri fikk testa motorcity online. og dersom shift blir som de sier så faller det rett inn i den racing stilen jeg liker best.

Lenke til kommentar

Kommer til å følge spent med på NFS Online. Med unntak av tida med Quake 2, så har jeg til dags dato ikke spilt et like artig spill og vært med i et så bra community som da jeg spilte Motorcity Online. Det var en trist dag da det tok slutt.

Om de blander det beste fra Motorcity Online og Test Drive Unlimited så kan dette definitivt bli interessant :)

Lenke til kommentar

Shift høres spennende ut men hva er det NFS kan tilføye til ellers en rekke utrolig gode simulatorspill til konsollene? Er det meningen at man fortsatt skal ha mulighet å pimpe gatebilene for så å kjøre race med den simulatorstyle?!

Jeg savner egentlig spill som er dedikert til bilmerket. NFS: Porsche Unleashed er for meg forsatt en av de aller beste bilspillene i serien og det hadde ikke gjort meg noe å ha flere NFS: x Unleashed spill :)

Edit:

NFS: Porsche Unleashed sammed med NFS III Hot Pursuit er de topp ranked spilla i serien på Gamespot med begge 8.9 i karakter

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...