-sparks- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Shift ser ut til å være sterkt inspirert av Grid, til og med navnene hørest like ut. World online kan bli morsomt. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg savner et need for speed most wanted 2. Det var et bra spill og jeg vil ha mer (de nye need for speed delene er bare tragiske) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 "And we're bringing a brand-new perspective to the action with a cockpit view. This view highlights the authenticity and lavish detail on the vehicles and provides a more realistic and immersive vantage point of the action. This "first-person mode" also comes with a free-look camera on the right thumbstick so the player can really appreciate their surroundings and also get the lowdown on their on-track competition" Yes! Endelig! Det var på tide noen kom på den glimrende ideen å la oss få se inne i bilene. Hvorfor har ingen tenkt på det før? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jo f*** med 4 spill! Dere skal liksom være et gamingmagasin online? Gleder meg til GAMER.NO blir ferdig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal inrømme Shift hørtes ut som noe som har ein potensiell levetid for min del Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Shift ser ut til å være sterkt inspirert av Grid, til og med navnene hørest like ut.Det var også det først som slo meg. Når det gjelder Online utgaven så håper jeg det blir noe mer enn bare bilkjøring og et levende samfunn hvor man kan tune biler, kjøpe deler, arranger gateløp osv. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Need for speed Porsche var vel det som har fenga mest for min del. Du er ikke alene om det tenkte på å installere det igjen for ett par dager siden. Etter NFS 6 så har det vel bar gått nedover :/ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Enda mer need for speed? Min "need for speed" fra EA Games forsvant etter NFS: Most Wanted... Endret 2. februar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jøss.... hvis dette stemmer så kan nfs serien virkelig bli et produkt som faktisk fortjener salgstallene sine. gleder meg mest til online versjonen, da jeg aldri fikk testa motorcity online. og dersom shift blir som de sier så faller det rett inn i den racing stilen jeg liker best. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jo f*** med 4 spill! Dere skal liksom være et gamingmagasin online? Gleder meg til GAMER.NO blir ferdig... Jeg òg, kanskje vi slipper dritt fra deg da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jo f*** med 4 spill! Dere skal liksom være et gamingmagasin online? Gleder meg til GAMER.NO blir ferdig... Ja, det er tek sin feil at EA gir ut fire spill Som om ikke Gamer ville ha kommet med slike nyheter uansett. Lenke til kommentar
thox Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spørs om dette blir så bra Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 de kaller det vel en sim for å melke litt til. men etter dette må det vel være slutt? Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer til å følge spent med på NFS Online. Med unntak av tida med Quake 2, så har jeg til dags dato ikke spilt et like artig spill og vært med i et så bra community som da jeg spilte Motorcity Online. Det var en trist dag da det tok slutt. Om de blander det beste fra Motorcity Online og Test Drive Unlimited så kan dette definitivt bli interessant Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hører ganske bra ut det her. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er søren på tide. De siste N4S spillene har vært ræva når det gjelder f.eks styringen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Shift høres spennende ut men hva er det NFS kan tilføye til ellers en rekke utrolig gode simulatorspill til konsollene? Er det meningen at man fortsatt skal ha mulighet å pimpe gatebilene for så å kjøre race med den simulatorstyle?! Jeg savner egentlig spill som er dedikert til bilmerket. NFS: Porsche Unleashed er for meg forsatt en av de aller beste bilspillene i serien og det hadde ikke gjort meg noe å ha flere NFS: x Unleashed spill Edit: NFS: Porsche Unleashed sammed med NFS III Hot Pursuit er de topp ranked spilla i serien på Gamespot med begge 8.9 i karakter Endret 3. februar 2009 av Goliath Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Goliath: du sier en rekke gode simulatorer.??? Det fins jo kun en simulator til konsoll og det heter Forza2 og snart kommer kanskje en til, Race Pro. Hvis du tar med forza1 (xbox) og kanskje noen titler til ps2 (som jeg ikke vet noe særlig om) så er det kanskje flere. Endret 3. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) rekke utrolig gode simulatorspill til konsollene? Ex: spill innenfor seriene Forza, RalliSport, Grand Tourismo, Richard Burns Rally, Project Gotham Racing (kanskje mer arcade?!), Test Drive, NASCAR, Mario Kart.. Endret 3. februar 2009 av Goliath Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gran Turismo (-d) . Ellers har man Race07, Ferarri Challenge, CMR: Dirt, Formula One: Championship Edition osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg