tormoddf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva sier du til Core i7 og Geforce 280-grafikk i et bærbart skall? Les mer Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skikkelig power i en bærbar og med RAID også? Garantert fakeRAID men allikavell noe uvanlig. Ingenting om batterilevetid? Ikke at det betyr så veldig mye men hadde vært morsomt å vite. Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Clevo, trodde ved første øyekast det stod Cisco. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Regner med de må ha noen ektremt effektive strømsparingsfunskjoner... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingenting om batterilevetid? Ikke at det betyr så veldig mye men hadde vært morsomt å vite. Hva skal man med batteri i en sånn? Det er jo praktisk talt en desktop-maskin med et noe kompakt/flatt design. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Regner med de må ha noen ektremt effektive strømsparingsfunskjoner... Innebygget atomkraftverk Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 GTX280 og i7 i en laptop:P Noen som sa varme?? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Batteritid ja, hehe. Regner med batteriet har en marginal funksjon i en maskin som dette. ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 [...] Garantert fakeRAID men allikavell noe uvanlig. [...] Hvis chipsetbasert raid er "fakeRAID" hva er da softwarebasert raid? Lenke til kommentar
Timster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 [...] Garantert fakeRAID men allikavell noe uvanlig. [...] Hvis chipsetbasert raid er "fakeRAID" hva er da softwarebasert raid? Skal ikke si det for sikkert, men jeg mener at chipsett raid og software raid er det samme, siden alt blir håndtert av CPU på hovedkortet via software, ekte RAID er med en kontroller med CPU og minne som tar seg av fordelingen. Correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ingenting om batterilevetid? Ikke at det betyr så veldig mye men hadde vært morsomt å vite. Hva skal man med batteri i en sånn? Det er jo praktisk talt en desktop-maskin med et noe kompakt/flatt design. Batteriet fungerer kun som en UPS light funksjon... når strømmen går rekker du akkurat å slå av maskinen kontrollert [...] Garantert fakeRAID men allikavell noe uvanlig. [...] Hvis chipsetbasert raid er "fakeRAID" hva er da softwarebasert raid? Skal ikke si det for sikkert, men jeg mener at chipsett raid og software raid er det samme, siden alt blir håndtert av CPU på hovedkortet via software, ekte RAID er med en kontroller med CPU og minne som tar seg av fordelingen. Correct me if i'm wrong Hardware basert "fakeRaid" gir deg ofte muligheten for boot, det gjør ikke alltid software basert eller OS definert Raid. Selve Raid utregningen etc. blir utført i CPU i begge tilfeller. Endret 2. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bærbare kan gjerne være litt tjukke for meg. Men de skal ikke høres ut som et jetfly, smelte bordet og ha en batteritid på noen minutter. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror jeg skal legge ned Lian Li PC7077-kabinettet mitt, hengsle på Dell 2407WFP-HC skjermen og stripse fast Saitek Eclipse tastaturet. BAM, verdens kraftigste "bærbare" PC. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Batteriet fungerer kun som en UPS light funksjon... når strømmen går rekker du akkurat å slå av maskinen kontrollert Haha, akkurat det jeg tenkte på! Den skal holde lenge nok slik at du kan ta maskinen fra rommet ditt og gå med den til stua og rekke å koble den til strømnettet igjen :!: Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vurderte en stund å bygge en pc i et "Samsonite-koffert-kabinett" med 22" skjerm i lokket til LAN bruk... Trenger kanskje ikke det nå når jeg kan kjøpe denne (men gjetter pris på minst det dobbelte av et psycho selvbygg, minst). Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette bestet har vel en bateritid på ca 20 sekunder og koster vell så mye at jeg kunne kjøpt en stasjonær med disse speksene og en bærbar i tillegg. Men jeg hadde valgt denne om jeg hadde fått den istedet for min småkjedelige business maskin Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og her forsvant begrepet "bærbar". Burde ikke denne egentlig være billigere enn dagens dyrere spillbærbare? En stasjonær med samme innmat koster jo ikke allverdens.. Den er like tynn(tjukk) som Asus W90, 5,1cm, 300g tyngre og, men det er jo ikke store forskjellen når grisen allerede er på 5kg.. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slepbar ja d^_^b Litt overrasket over at jeg ikke så SSD nevnt engang. Tenk på ytelse fra 3x Titan (eller vertex) for eksempel i RAID-0. 128 eller 256GB x 3 og 600MB/s maks overføringshastighet. DA hadde man hatt noe å skryte av på lan Hoste mange samtidige live streams av HD video over (hvorfor ikke dual?) Gbit lan og wifi mens man spiller selv uten at maskinen anstrenger seg. Eventuelt vil jo denne gå fint med 1x SSD til OS og programmer, og så 2x HDD til media. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 "...og vekten havner på småpene 5,4 kg..." Ehm, javel? Dette kan ikke kalles en bærbar datamaskin. Det er jo ingen som gidder å flytte rundt på en slik en. Men stilig var den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå