tvika Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Hei, jeg har fått ett stoooort problem. Jeg hadde en kompis på besøk med et cannon kamera. Han hadde DV-In på kameraet sitt (noe ikke jeg har) og jeg tenkte jeg ville se hvordan det fungerte (og det fungerte supert). Problemet oppstod da jeg skulle koble mitt kamera (Sony PC-5E) tilbake til maskinen. Da jeg skrudde kamerat på, frøs hele maskinen seg (musen ble urørlig) da jeg skrudde av kameraet "våknet" maskinen igjen (jeg trengte ikke å restarte maskinen) - noen som har peiling på hva som har skjedd. Har cannon kameraet instalert noen drivere over mine sony drivere (det skjedde en liten instalasjon da jeg koblet til cannon kameraet). Dette er UTROLIG frustrerende, håper noen kan hjelpe. Jeg bruker P4-1,4 Ghz 40GB UDMA disk 512 RAM Sony PC-5E Studio DV ____ mvh TV Lenke til kommentar
tvika Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 hmmm ikke mye hjelp å få, men jeg kan informere at det var kameraet mitt som var defekt. Byttet det inn i ny modell (pc9) og alt funker utmerket. ___ TV Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Måtte du betale et mellomlegg? MLW Lenke til kommentar
tvika Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 en tusing ca.. :wink: ___ TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå