Ekko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg setter 1,5 på at alle har vært dårligst og at mange har en kveld de ikke kan huske (hvor de i tillegg gjorde noe sært). Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg setter 1,5 på at alle har vært dårligst og at mange har en kveld de ikke kan huske (hvor de i tillegg gjorde noe sært). Ok, så du liker ikke anekdoter og fyllehistorier, ser poenget ditt og tar kritikken da det er OT. Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg setter 1,5 på at alle har vært dårligst og at mange har en kveld de ikke kan huske (hvor de i tillegg gjorde noe sært). Ok, så du liker ikke anekdoter og fyllehistorier, ser poenget ditt og tar kritikken da det er OT. Ha en fortsatt fin dag. Hehe, jeg ser at jeg glemte å fullføre posten, ble litt hektisk, ble avbrutt Tenkte å foreslå at man kunne hvis man ville splitte ut til en "Din fylle-CV her"-tråd om det ikke alt finnes. Var ikke ment som kritikk, ikke nødvendig med mindre det tok helt av. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Alkoholdholdige drikkevarer generelt er ikke noe man burde drikke store mengder av. Det kan jeg godt skrive under på. Jeg kan vedde 2,50 på at jeg har vært dårligst av alle! En kveld for 1 1/2 år siden drakk jeg en helflaske Bacardi Lemon(32%), ei halvflaske Smirnoff Triple(40%), en kopp med en blanding av cognac, whisky, aquavit og litt vodka, og best av alt, Baileys blanda med vodka, tine ekstra lett melk og oboy. Det var morsomt. Haha. Hehe, jeg drakk en gang en halvliter med Whiskey, gin og tequila i samme flaska.. Det var ikke godt. Har også gått 7km hjem fra fest i sokkelesten, skoa mine lå i sekken til kompisen min som jeg tok følge med. Dette var etter at vi hadde delt en liter med 50% Smirnoff rød... husker ikke mye av den kvelden Smirnoff 50% kommer ikke i rød flaske. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg setter 1,5 på at alle har vært dårligst og at mange har en kveld de ikke kan huske (hvor de i tillegg gjorde noe sært). Ok, så du liker ikke anekdoter og fyllehistorier, ser poenget ditt og tar kritikken da det er OT. Ha en fortsatt fin dag. Hehe, jeg ser at jeg glemte å fullføre posten, ble litt hektisk, ble avbrutt Tenkte å foreslå at man kunne hvis man ville splitte ut til en "Din fylle-CV her"-tråd om det ikke alt finnes. Var ikke ment som kritikk, ikke nødvendig med mindre det tok helt av. Det finnes helt sikkert en sånn tråd.Ser at det fort kunne sporet av helt her, det har en tendens til det i forum, noe som jo er litt av sjarmen. Nå ser det ut som vi sporer av enda mer og det ødlegger bare for trådstarter hehe. Har vært våken sia 0500 så jeg sitter litt på nåler, derav det litt sure svaret mitt, men "no offence taken" ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Får dra diskusjonen tilbake på skinnene jeg da. Er Frost noe godt? Hva smaker det? Vil en 0,5L med frost holde til digre meg? Jeg pleier å drikke 8 halvlitere i løpet av en kveld for å komme i skikkelig god-humør. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Frost smaker litt bitter og surt, men som sterk saft. En 0,5 vil nok holde om for deg. Jeg håper det er snakk om 0,5 øl her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alt for mange anbefaler Fisherman. Dersom du vil prøve litt alternative drinker kan du kjøpe Pisang Ambon. Den kan blant annet blandes med melk! Da får du en drink som heter Grønn Ku og er overraskende god. Men ikke mer enn èn drink. Alt for mange vemmer seg bare med tanken og "tøff" som jeg var, skulle jeg prøve det selv, men ble positivt overrasket. Men dersom du er litt pysete og ikke tør å engang prøve med melk, kan du blande med Sprite Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 korskenkorva peach; utrolig godt! drikkes reint eller sammen med sprite og et par isbiter Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alt for mange anbefaler Fisherman. Dersom du vil prøve litt alternative drinker kan du kjøpe Pisang Ambon. Den kan blant annet blandes med melk! Da får du en drink som heter Grønn Ku og er overraskende god. Men ikke mer enn èn drink. Alt for mange vemmer seg bare med tanken og "tøff" som jeg var, skulle jeg prøve det selv, men ble positivt overrasket.Men dersom du er litt pysete og ikke tør å engang prøve med melk, kan du blande med Sprite Denne er også skikkelig god å drikke bar. For å mimre litt flere fylleminner, så husker jeg at jeg og en kompis delte en sånn flaske på en 5-10 minutters tid bar. Det ga oss en bra kveld korskenkorva peach; utrolig godt! drikkes reint eller sammen med sprite og et par isbiter Indeed. Hva med å blande med fersken-iste? Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 takk for tipset! Hva med Smirnoff north? En 70 cl flaske; drikke reint? Holder dette for kvelden? For all del, det holder. Men ikke drit deg ut som meg, drikke hele flaska på en halvtime, spy alt opp med en gang og så være omtrent like edru som da du kom. Og, bland det ut. Battery f.eks Er det noen som har smakt Malibu? Det skal visst være hvit rom og kokosnøtt i den. Skal på russekro i kveld, og vil gjerne prøve noe nytt. Malibu er godt når man er drita og forjævlig når man er edru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå