Smilius Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei Jeg tenkte jeg skulle investere i et nytt skjerkort siden det jeg har nå er ganske gammelt (2-3 år), men jeg har ikke så mye peilling på slikt. Jeg har et Radeon X800GT kort nå, men hovedkortet mitt er ganske utdatert så er litt usikker på det om endel skjerkort vil passe. Har et EPOX 9NPA + ULTRA Socket 939 hovedkort. Tilbake til skjerkortet :jeg trenger minst 512mb skjerkortminne og må i tillegg ha: * Vertex Shader Ver 3.0 * Pixel Shader Ver. 3.0 Vil helst at det skal være så billig som mulig, men har ikke så mye peilling på priser så er bare å komme med forslag. Takker for alle svar Endret 2. februar 2009 av Smilius Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Sikkert lurt på ta en tur på bruktmarked.no under skjermkort. Google typebetegnelsen + shader og se hva du kommer frem til. Tror det skal være PCIe i ditt HK, men forsikred deg om det først. EDIT: Leif Endret 2. februar 2009 av ivarw Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) ati kort fra radeon X1xxx å oppåver støtter d du spør om. nvidia fra 6000 serien å oppåver støtter d du spør om. http://de.wikipedia.org/wiki/Vertex-Shader http://de.wikipedia.org/wiki/Pixel-Shader så du kan i utgangspungtet velge det billigste 512 kortet i prisguiden. å ha støtte for d du spør om. edit: hk du nevner har støtte for Pcie ikke agp så d er bare å velge etter pengboka. Endret 3. februar 2009 av Kolvrick Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 edit: hk du nevner har støtte for Pcie ikke agp så d er bare å velge etter pengboka. Så må man ha en kraftig nok strømforsyning da Lenke til kommentar
Smilius Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 har 480 nå, kommer du til å ta ut det jeg har nå og sette inn det nye takker så mye for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå