oslo121 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vet det er en stor skate 2 tråd allerede, men der er det både xbox og ps3 og mye karriere snakk!! Her kan man diskutere online delen av skate 2 til ps3 Mitt spørsmål er: Er det ikke mulig å få mer en 27 exp poeng ved seier på online delen?? tar jo evigheter å få mye poeng da. hehe Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror du får mer på S.K.A.T.E., men det tar vel lenger tid også. Ikke prøvd det selv online, men noen andre sa det. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Tror du får mer på S.K.A.T.E., men det tar vel lenger tid også. Ikke prøvd det selv online, men noen andre sa det. Noen som har laget eller er med på å lage en skate 2 online ps3 gruppe på Facebook? Der vi skriver opp brukernavnene til folk og diskuterer og setter opp matcher mot værandre?? god ide?? http://www.facebook.com/profile.php?id=502...9991&ref=ts tenker noe alla denne fifa norge gruppa på facebook bare at vi lager Skate 2 høres det bra ut?? Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 poste opp vidoer man har laget og diskutere spillet også. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Liker best freeskate online jeg. konkurrere mot hverandre er så jævli kjedelig.. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Haha kødderu?? det er jo det som er fett da. Freeskate blir litt kjedelig i lengden da Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ikke når man har bestemt seg for å fullføre alle challenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå