Flakkmeister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) *Hepp* Endret 11. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Feromon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 *Sukk* Drømme seg bort Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er vel ikke lov til å poste salgs-annonser her på diskusjon? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 må være drittkjipt millitæret i et par år uten å kjøre motorsykkel. skal dere fylle fluor i vassdragene? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Sukk... skulle bare ønsket jeg kunne kjøpt den Endret 10. februar 2009 av Daniel_91 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er fin pris iforhold til utsalgspris. men det finnes rimeligere alternativer. Ikke minst forsikring. Slike sykkler er forbehold 30+ med total forsikring. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er vel ikke lov til å poste salgs-annonser her på diskusjon? Bildet ditt illustrerer heller ikke en paragraf rytter. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Forsikring koster ja, men lønner seg å grave og undersøke litt! Selv betaler jeg ca 7000 i året, dog uten kasko ( ). Dette er 50%, hos Gjensidige. Var også litt pga jeg er vogntogsjåfør, har kjørt skadefritt og at jeg hadde kjørt mellomtung fra jeg var 18 til når jeg kjøpte denne sykkelen når jeg var 20 (er nå 21). Utrolig villbeist av en sykkel dette her. Jeg har aldri klart å utnytte alt som bor i den, når jeg ikke tør mer, skriker den bare etter mer Men har alikevel hatt mange flotte turer rundt i Norge. Den har nok vært "litt" overkill til mitt bruk, men er nok en veldig rå sykkel for de som tør å "gi alt". Den er mer lettkjørt enn min gamle 02 CBR600FSi, noe som føltes veldig paradoksalt når jeg byttet, hehe. Helt ville bremser. Aksellerasjonen trenger jeg vel ikke nevne engang. Og skal si folk kikker når du stopper for å fylle Prisen er selvfølgelig diskutabel. Blir den ikke solgt før jeg drar, blir den satt inn til forhandler (til sannsynligvis høyere pris) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg