Gunn@r Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har en Nokia E65 og når jeg ringer får jeg opp meldingen "merk: aktive viderekoblinger". Jeg har gått inn på Meny - Verktøy - Instillinger - Viderekobling og deaktivert alt jeg kan deaktiveres her inne. Men likevel kommer meldingen opp! Hvorfor?? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har en Nokia E65 og når jeg ringer får jeg opp meldingen "merk: aktive viderekoblinger". Jeg har gått inn på Meny - Verktøy - Instillinger - Viderekobling og deaktivert alt jeg kan deaktiveres her inne. Men likevel kommer meldingen opp! Hvorfor?? Dette har jeg også på min nokia 5800. Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) For å fjerne dette "ring" til følgende nummer ##002# + ringetasten. Endret 18. februar 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 For å fjerne dette "ring" til følgende nummer ##002# + ringetasten. genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå