Nuntun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Når jeg først så bildet trodde jeg at det var en retrotest Virker som en elendig kjedelig telefon, men sikkert helt grei om det bare er sms å telefonsamtaler du bruker telefonen til.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 + Klar og skarp skjerm Stusser litt over denne. Det er ikke til å stikke under en stol at skjermen benytter en oppløsning som er ca. halvparten av QVGA. Det vil si at f.eks. Nokia 6300 og Nokia 5310 XpressMusic, som er i omtrent samme prisklasse, vil faktisk ha dobbelt så mange bildepunkter på like stor overflate. Det er klart at skjermene blir mer skarpe av slikt Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Amazing camera huh? Mulig å lage så dårlig kamera, T630 lignende bilder. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skjønner meg ikke på kriteriene dere stiller til testtelefoner: -Et så bra kamera som mulig og skal helst være tilnærmet toppsjiktstelefonkameraene. - En fantastisk nettleser - Kjempebra hodetelefoner skal følge med - Fulltouch, hvis ikke er den for dårlig Og hvorfor er e-posten helt o.k den ene plassen og så er den bra og velfungerende den andre? Dere må begynne å justere kriteriene litt etter pris og prøve være litt mer objektive i testene deres. For det er litt merkelig at telefoner som LG KS360 som har fått strålende kritikker fra de aller fleste anmeldere får en toer nettopp her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg