Eriqo Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Her om dagen prøvde jeg en Napapijri Fleece, som tilhørte en kompis. Den var utrolig deilig og jeg synes den så ganske bra ut også. Noen som vet hvor jeg kan skaffe disse? Enten nettbutikker eller "fysiske" butikker.. Den er blå, og har hood og glidelås hele "veien ned". Endret 2. februar 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Har lett og lett på nettet nå men finner ingenting! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) HeyHey ---------------------------------------------------- Er det vanskelig for deg å dra til Oslo? Tatler og Ferner Jacobsen har tydligvis det. Skal ikke si 100% Skal se om jeg finner noen nettbutikker imens Btw ser ut som flere match butikker fører det og blend butikker.. Sorry. Så ikke på profilen din før. Bare glem det jeg skrev Endret 2. februar 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 HeyHey ---------------------------------------------------- Er det vanskelig for deg å dra til Oslo? Tatler og Ferner Jacobsen har tydligvis det. Skal ikke si 100% Skal se om jeg finner noen nettbutikker imens Btw ser ut som flere match butikker fører det og blend butikker.. Sorry. Så ikke på profilen din før. Bare glem det jeg skrev Er intet problem for meg å dra til Oslo. Tar meg 20 min. Jeg var faktisk utenfor Tatler for 2 dager siden, men hadde dårlig tid så gikk ikke inn.. Men da vet jeg hvor jeg skal gå! Tusen takk! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tror de har en Napapariji(?) avdeling på Steen & Strøm. (Hadde det før ivertfall) Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tror de har en Napapariji(?) avdeling på Steen & Strøm. (Hadde det før ivertfall) Hvilken Steen og Strøm? Har et senter rett ved meg, men INGENTING der.. Langt ifra Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor mye (Ca) må jeg ut med for en slik fleece? Er den med Hood og Zip det er snakk om. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tekte på den i sentrum. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tenker meg en 1000-1500 kanskje? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Tror de ligger på rundt 1200-2200 kr sånn ca. Kommer vel ann på typen du vil ha Lenke til kommentar
Skob Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har en sånn som du snakker om bare i annen farge, gav 1800,- for den på Mr. Jones i Arendal. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Kondolerer. Mr. Jones har jeg vært i to-tre ganger, og det er mer enn nok for meg. Makan til jallabutikk skal du lete lenge etter. Til de som er så heldige å ikke ha besøkt Mr. Jones: Det er Napajiri, Marin Alpin og andre merker som for det meste har harry klær. Arendals stolthet <3 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Uken etter jeg fikk idèen om å skaffe meg en slik, fikk vi skolegensere, så da fikk jeg en fleece-jakke. Ikke Napapijri though, men bryr meg ikke så mye. Er bare til når jeg slapper av osv. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Tror de har en Napapariji(?) avdeling på Steen & Strøm. (Hadde det før ivertfall) De har ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå