Scoob911 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor kan jeg kjøpe setetrekk til en Peugeot 206? Og blir dette dyrt? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Biltema har setetrekk til 299,-. 1999,- for skinn. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Passer disse til 206-setene da? Ideen var egentlig å kjøpe originaltrekk til 206 siden de som sitter i den jeg muligens skal kjøpe ikke er så fine Tenkte da jeg kunne bytte ut alle til noen finere hvis det ikke blir for dyrt. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De passer ganske bra til min 306(er litt for små), så vil tro at de passer utmerket i din 206. Men for all del, originale setetrekk passer bedre. Eneste er at originale setetrekk er styggdyre. Kan ikke forestille meg at du får tak i setetrekk(eller fullt interiør) for under tusenlappen, med mindre du er utrolig heldig. Ta en tur på Biltema, kjenn på kvaliteten, les på pakkene(det står hvilke biler de er prøvd i), og kjøp den modellen som passer deg best. Hvis du vil se hvordan setetrekkene ser ut i en 306 eller i ei Boble, så trykk på linkene i signaturen min Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Njaaa.... Litt skeptisk til å sette inn uoriginale setetrekk. Kjøper muligens en med disse, som jeg synes er utrolig stygge. Vil derfor helst ha disse. Eller disse. Disse er også greie. Men disse, som det er flest av, går også greit. Fortsatt mye bedre enn de som er i bilen Noen som vet hvor jeg kan finne priser osv på slikt som dette? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er du heldig, finner du en bil på høggern, så kan du ta setene til den. Sannsynligvis langt enklere enn å trekke om setene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå