Gå til innhold

Hvike sminker/kremer bruker dere?


Anbefalte innlegg

Noen forslag til en ikke så alt for dyr scrub/peeling såpe for menn?

Har kikket etter Gillette Scrub menn den er tilsynelatende håpløs å finne i lokalområdet, å jeg har ikke peiling på hva jeg egentlig skal søke på når det kommer til hudpleieprodukter på nett. Google har ikke akkurat hjulpet så mye heller.

 

Men som sagt, en scrub for menn, har normal hud (litt fet) så det meste går, link i vei. Takker for svar allerede nå (kan være treg til å svare av å til :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SJekk ut Kanebo - Sensai silky purifying. Jeg er selv litt glad i serien, men det er kanskje litt over budsjettet ditt.De har ihvertfall serien på estetique inne på S&S om du bor i oslo.

Om du spør, så får du garantert et par prøver.

 

Du må huske at selv om en krem funker bra på en person, betyr den ikke at den funker bra på deg. Test ut de forskjellige produktene før du kjøper dem. :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker Biotherm Aqua Power Dry fuktighetskrem og en rensekrem jeg ikke husker navnet på, men tror ikke man får kjøpt den i Norge. Det var noe muttern hadde med seg fra London.

Har også en fra Boss, men husker ikke hva den heller heter.

 

Hvis noen gutter er på utkikk etter noen kremer ol så vil jeg ambefale Esthetique på Eger senteret. Det er den eneste Esthetique butikken som bare har manneprodukter, han karen som jobber der er også flink til å finne ting som passer til din hud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...