Skogslik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har en drøvel i halsen som har forvokst seg endel, hatt det snart 2 måneder. er ikkje hjemme på grunn av det da, men skal kutte den av om en måneds tid, da sykemelder eg meg litt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nettopp blitt frisk, ble forkjøla ei uke før jul, var dårlig helt til forrige helg faktisk. I grunn ganske rart, jeg er sjeldent syk, men når jeg først blir syk, så er jeg dårlig i ukesvis. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Startet med en forkjølelse, så utviklet det seg til en stygg ørebetennelse.. Nølte litt med å gå på skolen i dag, ble til at jeg dro senere Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er frisk men en Influensa/lett forkjølese hadde faktisk vært litt chill akkurat nå, vet ikke hvor mye lengre jeg klarer å stå opp kl.6:00 gå inn på det iskalde bade ta en fort dusj for så å gå ut i den kjempe, kjempe kalde vinterkulla (så klart er det ekstra kaldt tidlig på morningen) Nei å ligge i senga i varmen gjerne med peisen på og halv sove hele dagen med French fries, rundstykke, Cola og en lydbok hadde vært Heaven i forhold til dette. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Aaarg ser/kjennes ut som at jeg er syk i dag. Vondt i nakken, stiv og fødestua har opplevd en del fødsler i dag, drit overalt, diare som rakkern... Ikke vært på fylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå