JanFr Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ja, tenkte det kunne være en morsom tråd. Hadde så hodepine og var så snørrete at jeg stakk hjem etter andre time, to timer sovende på pulten. Etter det sov jeg til nå hjemme ! Ny rekord Deilig da Anyways; Post her når du er syk Endret 2. februar 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje vi skulle hatt en er-frisk tråd Jeg har sykdomsfravær på 21 dager hittil i år :O Så jeg er på skolen selv om jeg er syk nå Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Æsj, det er sykt kjipt. Opplevde det senest i dag Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde influensa før jul. Ellers ikke sjuk på årevis. Men sjukefravær har jeg! Hehe! Lenke til kommentar
audiox Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, tenkte det kunne være en morsom tråd. Hadde så hodepine og var så snørrete at jeg stakk hjem etter andre time, to timer sovende på pulten. Etter det sov jeg til nå hjemme ! Ny rekord Deilig da Anyways; Post her når du er syk Sove til 2, ny rekord? :O Våkner 2 hver gang jeg ikke har skole jeg Rekorden er vel 8 ^^ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var vel heller det at han sov fra han kom hjem fra skolen til klokken 2 neste dag Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er sykt atm. Vonde ledd, litt feber, hoven hals og slapphet Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er trøtt etter superbowl i natt, så har sovesyken Need sleepingpills... :O Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke vært syk på flere år. har kanskje med hvor mye sunt jeg spiser? Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke vært syk på flere år.har kanskje med hvor mye sunt jeg spiser? Gief recipe ! Lenke til kommentar
someOen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg har bronkitt. Ugh. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg er sjuk i huet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forkjølet, svimmel, og vondt i halsen :\ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Halsbennenelse her. Ingen big deal, men småirriterende. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 så og si tett i nesen året rundt, ellers ingen ting annet en skulke syk men hadde bare 5 dager dette året :O Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er syk... Sykt kul! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er forkjølet og hadde hodepine på skolen i dag, men tåler det... Men har vært forkjølet i ca 2 måneder nå. Om ikke mer. Utrolig irrterende å gå og snyte seg hvert 10 minutt i klassen.. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Infeksjon i luftrøret helluye Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hjemme idag, litt smådigg også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå