Kevlar Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har hatt forferdelig dårlige erfaringer med selve festemekanismen på min Glacialtech vifte.. Den var vanskelig å sette på, og et helvete å få av Kameraten min har lik, den satt så inni svarteste skauen godt fast at en han bestemte seg for å bende den opp med en skrutrekker, d likte ikke hovedkortet.. Så det er på vei tilbake til komplett.. Men finnes det en annen løsning en denne bøylegreia from hell som Igloo viftene kommer med? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Da får du kjøpe deg en ordentlig kjøleløsning da vel,fra www.microplex.no f.eks. En Pal kjøler,eller en Swiftech.De er festa med 4 bolter gjennom hovedkortet.Blir ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Men har alle HK hull plass? Har msi kt4v selv, men kortet er ikke tilgjengelig siden det ligger i posten skrivende stund.. Er det noe alle hk har, eller noe du kan lage selv, eller må jeg sjekke d først? Lenke til kommentar
fanti Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 tror ikke det er så lurt å begynne å lage noen som helst hull i hovedkortet ditt De aller fleste hovdkort har 4 hull rundt sokkelen som er til å feste "tyngre" kjøleløsninger i. Kortet ditt har dette. Samme om det er hk for Intel eller AMD, dem fleste har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå