Andie93 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Jeg fikk i oppgave på skolen å lage en avis, jeg valgte da en motoravis. Har dere noe tips til hva jeg kan ha med? Jeg skal ha med litt om finanskrisen og bilsalg, fant noen bilder av bilbrygga i Drammen som jeg skal bruke. Hvis noen har forslag til navn hadde det også vært fint Skal kanskje ha MG, motorens gang. Litt morsomt å herme etter vg Takker for svar Edit: Det her skal vi ha med: Lederartikkel: Nyhetsartikkel: Tenkte å kanskje ta noe om kjøpet av VW Portrettintervju: Skal intervjue pappa Saksintervju: Enket: Spurte folk på gata om hvilken bil de hadde først Kommentar eller reportasje: Petit eller leserbrev: Statistikk: Antall bilulykker de ti siste årene kanskje? Det her er hva vi kan ha med i tillegg: Notiser: Andmeldelser: Tenkte å lage en filmandmeldelse av filmen ''Biler'' Værmeldinger: Kommer ikke til å ta med det Vitser: Bare å komme med noen Tegneserier: Suger i tegning :O Annonser: Måtte lage den selv, så mekker noen anonser for forskjellige bilbutikker eller mcbutikker. Fint om dere kunne komme med forslag til noen av de Endret 2. februar 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bilnyheter, bil og miljø, midtside bilen og annonseseksjon med bruktbiler. Også må du selvsagt ha bilrelaterte tegneserier og tv-program med oversikt over alle bilprogrammene. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 - Bilnyheter. Konseptbiler, bilder fra messer (CES) etc. - Annonser. Fiktive bruktbilannonser, annonser fra firma som selger felger; reservedeler; chiptrimming mm. - Prosjektlogger. (tenk Gatebil) - Tester (3 småbiler i Polo-klassen, test av vinterdekk, test av barnestoler etc.) - Leder i begynnelsen - Spørsmålsseksjon - Gjør-det-selv ting (hvordan bytte dekk etc.) - Morsom avslutningsartikkel på siste siden (a la Autofil) Vet ikke hvor omfattende det skal være, men her har du i hvert fall noen tips. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Tusen takk! Men blir litt vanskelig med forskjellige tester. Har en uke på oss og jeg er bare femten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå