fantenberg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Jeg flyttet til oslo i høst for å begynne å studere. Så derfor er jeg fortsatt litt ukjent her. Jeg ønsker med band! Men hvor skal jeg lete? Noen brae nettsider, klubber o.l. å anbefale? mvh Tore Endret 3. februar 2009 av tgnedal Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er sikkert lurt å henge på rockeklubbene (hvis det er rock du vil spille, da). Garage, Elm Street, Skuret, Rubber Chicken...hmm...ja, det finnnes jo så mange. Har også merket meg at det henger en del sånne "søker band"- eller "søker trommis/bassist/gitarist osv."-lapper i trappa på Body Map på Arkaden i Karl Johan. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som har forslag på hvor og om man kan finne noe tilsvarende i Trondheim og omegn? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen som har forslag på hvor og om man kan finne noe tilsvarende i Trondheim og omegn? Jeg henger meg på denne. Bor i Trondheim, og føler meg ganske så alene på gitarspillingen. Hvooordan kan jeg få en fot innenfor miljøet? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 du kan jo starte med å starte band med han duden du akkurat siterte? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 du kan jo starte med å starte band med han duden du akkurat siterte? Er åpen for alt, men var mest ute etter en måte å komme seg inn i rockemiljøet i Trondheim på Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er åpen for alt, men var mest ute etter en måte å komme seg inn i rockemiljøet i Trondheim på Jeg har ikke hengt mye i Trondheim, altså, men jeg merket meg at det var en del musikk og/eller rockefolk på BrukBar. På tide å infiltrere? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er sikkert lurt å henge på rockeklubbene (hvis det er rock du vil spille, da). Garage, Elm Street, Skuret, Rubber Chicken...hmm...ja, det finnnes jo så mange. Har også merket meg at det henger en del sånne "søker band"- eller "søker trommis/bassist/gitarist osv."-lapper i trappa på Body Map på Arkaden i Karl Johan. Skuret ftw. Den ligger ved siden av Niss og der henger alle vi Mu-studenter på Niss. Så der kan du sikkert bli kjent med mange folk. Hver tredje torsdag eller noe slikt har vi huskonsert der vi spiller sanger og drikker øl=). Der er alle velkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå