Gå til innhold

Killzone 2 demo ute Torsdag.


Snerk

Anbefalte innlegg

Sony has said that the European Killzone 2 playable demo will be made available through the PlayStation Store this Thursday, 5th February.

 

The demo consists of the first two sections of Corinth River, which is the first proper level of the game, so you'll finally get to run through the beach landing and warehouse sequence that's formed the basis of so many previews.

 

There's also a tutorial - the same one that features in the main game.

 

http://www.eurogamer.net/articles/euro-kil...emo-on-thursday

 

Flott dette da. Alltid bra å prøve før man kjøper. Er selv fortsatt ikke helt overbevisst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHAHA, må innrømme at dette digger meg... Europa blir prioritert på release date OG at vi slipper og forhåndsbetille for å få demoen, (og at vi får den samtidig som de som forhåndsbestiller i US) :) Demo ca. 3 uker før release var lenge, men gjør ikke meg en dritt!

 

EDIT: litt dumt det ikke er MP i demoen da, men men, skal ikke klage!

Endret av andy24
Lenke til kommentar
3 uker før release? Spillet ligger nå i min postkasse 15.februar :) og jeg vil tro din og detter inn da ;)

Haha, wtf?

 

Tror du bommer med 10 dager.

 

ikke at jeg er noen ekspert.. men;

 

From: [email protected] [mailto:[email protected]]

Sent: 2. februar 2009 11:06

To:

Subject:

 

Hei xxxx

 

Spillet er blitt fremskyndet til 15.02.08, 10 dager før den opprinnelige release-datoen, så du får faktisk spillet før ;-)

 

mulig du har rett.. menne skulle tro gamezone har kontroll på leveransene sine. De skiftet datoen i dag.. om ikke det var på fredag, usikker.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...