Snerk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sony has said that the European Killzone 2 playable demo will be made available through the PlayStation Store this Thursday, 5th February. The demo consists of the first two sections of Corinth River, which is the first proper level of the game, so you'll finally get to run through the beach landing and warehouse sequence that's formed the basis of so many previews. There's also a tutorial - the same one that features in the main game. http://www.eurogamer.net/articles/euro-kil...emo-on-thursday Flott dette da. Alltid bra å prøve før man kjøper. Er selv fortsatt ikke helt overbevisst. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har forhåndsbestilt allerede, men gleder meg til å prøve demoen forde Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ah, deilig. Kjøpt meg en PS3 jeg også nå, og har ingen spill før jeg får lønning den 6., så er alltid morsomt med flere demoer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal selvfølgelig lastes ned og testes grundig Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde vært deilig å fått testet demoen, men PS3 er desverre på rep:/ Håper jeg har den til release. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan vi ikke diskutere dette i Killzone 2-tråden? Så slipper vi å ha det 2 plasser. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke så veldig mye a diskutere. Bare en heads-up som er lettere å få med seg som egen tråd istede for i en shvær tråd. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm, vente hjemme på demoen, eller å gå på kino å prøve det. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ah, deilig. Kjøpt meg en PS3 jeg også nå, og har ingen spill før jeg får lønning den 6., så er alltid morsomt med flere demoer! Gratulerer med bra kjøp. Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm, vente hjemme på demoen, eller å gå på kino å prøve det. Hvorfor ikke begge deler? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) HAHAHA, må innrømme at dette digger meg... Europa blir prioritert på release date OG at vi slipper og forhåndsbetille for å få demoen, (og at vi får den samtidig som de som forhåndsbestiller i US) Demo ca. 3 uker før release var lenge, men gjør ikke meg en dritt! EDIT: litt dumt det ikke er MP i demoen da, men men, skal ikke klage! Endret 2. februar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 3 uker før release? Spillet ligger nå i min postkasse 15.februar og jeg vil tro din og detter inn da Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 3 uker før release? Spillet ligger nå i min postkasse 15.februar og jeg vil tro din og detter inn da Haha, wtf? Tror du bommer med 10 dager. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herlig, ser frem til Torsdag nå Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) 3 uker før release? Spillet ligger nå i min postkasse 15.februar og jeg vil tro din og detter inn da Haha, wtf? Tror du bommer med 10 dager. ikke at jeg er noen ekspert.. men; From: [email protected] [mailto:[email protected]] Sent: 2. februar 2009 11:06 To: Subject: Hei xxxx Spillet er blitt fremskyndet til 15.02.08, 10 dager før den opprinnelige release-datoen, så du får faktisk spillet før ;-) mulig du har rett.. menne skulle tro gamezone har kontroll på leveransene sine. De skiftet datoen i dag.. om ikke det var på fredag, usikker. Endret 2. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva i helv..................?! Gamezone må ha bomma på 1. april eller noe ... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hahahahaha, wtfff??? JÆVLIG feil ting å kødde med hvis de har gjort det Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje et sleipt triks for å få inn flere forhåndsbestillinger. "Dessverre, vi var offer for feilinformering.. Kan ikke annet enn å beklage for det, og at du dessverre ikke kan trekke tilbake bestillingen din" Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Heh. jo det står faktisk 15. februar i kz2 reklamen hos gamezone.no. Må jo være en feil da. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kunne nå egentlig ha skrevet dette i selve Killzone 2 - tråden. Blir bare dumt å diskutere demoen både her og i den orginale tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå