MSg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kong _Kake har skiftet nick til KongKake! Gratulerer!! <3<3<3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker, takker. Stor dag for meg dette her endelig fikk jeg fikset på det litt smårotete "Kong _Kake" med både mellomrom og understrek, til en mer strømlinjeformet og forbedret versjon, uten noen teite tegn. Igjen MSg, takker Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer så meget!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skulle gjerne hatt bare "niko" jeg og, men det er jo tatt. Ikke husker jeg passordet mitt heller (automatisk innlogging). Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Send mail til Dotten og hør om han kan luske litt i systemet og finne frem til passordet ditt. Evt be om sånn "glemt passord" sak opplegg =) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 KongKake.. Jeg skal skifte nick nå. PrinsFormloff. Evt. Prins _Formloff. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, ikke mobb da. forrige nicket skulle egentlig bli Kong_Kake, men klarte visst å få inn et mellomrom. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 KongKake er tøff, rett og slett! Og jeg treffer folk han kjenner over alt :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, det er skummelt. Verden er liten. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 GRATTIS regner med det ble feiring? ^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Skal dra til Hof og feire med KongKake en gang.. ^^ Få med Mimir også. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Feire med...kake. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Seff Roy. Seff. Jeg skal bake kake. Blir du med når bilen er frisk Roy? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg blir med. Men smør deg med et tykt lag tålmodighet. Girkassen er sprekt.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Oh, ta bilen til mordi da? Skrotes gølfen btw? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det frister, men kan ikke. Tenkte jeg skulle lakkere den rosa, og skrive "Kong _Kake" i lyseblått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå