moffeloffen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Finnes det et prog. til å sjekke cache størrelse på harddisker? Kan jo lese av på disken, men trenger et program som kan fortelle hvor mye cache (minne) det er på harddisken Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvis du vet hvor mye cache det er, hvorfor trenger du et program? Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Hvis du vet hvor mye cache det er, hvorfor trenger du et program? Fordi jeg ikke veit det Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Men du sa jo at det stod på disken.. Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Men du sa jo at det stod på disken.. Det er ikke poenget, det står ikke på disken, på disken står det en produktkode og slik, men trenger et program som kan fortelle det siden jeg har 10- 50 pc'r jeg skal sjekke harddisk informasjonen på og da også hvor mye cache det er på hver. Og det er kjitp å åpne hver og en pc for å få ut slik informasjon! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Men du sa jo at det stod på disken.. Han gadd sikkert ikke å åpne kabinettet... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Men du sa jo at det stod på disken.. Det er ikke poenget, det står ikke på disken, på disken står det en produktkode og slik, men trenger et program som kan fortelle det siden jeg har 10- 50 pc'r jeg skal sjekke harddisk informasjonen på og da også hvor mye cache det er på hver. Og det er kjitp å åpne hver og en pc for å få ut slik informasjon! Ok. Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Noen som veit om det finnes et slik prog? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sandra burde vel kunne rapportere sånt, vel. *sjekke* Edit: Jupp. SiSoft Sandra, altså. Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Sandra burde vel kunne rapportere sånt, vel.*sjekke* Edit: Jupp. SiSoft Sandra, altså. får prøve på nytt jeg da Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Sandra burde vel kunne rapportere sånt, vel.*sjekke* Edit: Jupp. SiSoft Sandra, altså. Ja og aida32 gjør samme jobben. AIDA32 - Enterprise System Information er filen du må velge, linken http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå