Gå til innhold

Prosjekt: lydmiksar med effektforsterkar

Anbefalte innlegg

Har eit prosjekt på skulen der eg skal lage ein lydmiksar med 4 inngangar. 2 for linjenivå og to for dynamisk mikrofon. Miksaren skal ha 2 utgangar med linjenivå. Vidare kan me utvide prosjektet med bass- og diskantkontroll, volumkontroll, stand by krins, eigen straumforsyning, karaoke funksjon, utgangsforsterkar osv. Berre fantasien set grenser her. Inngangane skal veljast digitalt ved hjelp av Quad bilateral switch 4066 og mikrokontrollar AT90S1200.

Me kan benytte oss av operasjonsforsterkarar i kretsen som gjer det heile litt lettare. Eg har teinkt å bruke TL072IN sidan det er den me ha tilgjengeleg.

Eg treng hjelp til å beregne forsterkning og lage eit koplingskjema til preampen til mikrofoninngangane. Håpar nokon har nokre tips å komme med her.

Vidare kjem det kanskje nokre oppdateringar om korleis det går med prosjektet og sikkert nokre nye spørsmål.

Actrm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har du noe planer om balanserte innganger til mikrofonene?

Kommer jo litt an på hvilke mikrofoner du har tilgjengelig.

Da er det litt mere komplisert, ellers er jo en vanlig forsterker med OpAmp enkelt å lage.

På en OpAmp er det jo ganske enkelt å beregne forsterkningen da, det er jo stort sett bare å dele en motstand på en annen, og evt. legge til 1 avhengig av hvilken inngang man bruker.

Kan jo kikke litt her for et par tips.

Nettulf

Lenke til kommentar

Har lest litt der og i boka me har på skulen. Skal tegne opp nytt skjema i morgen å sjå korleis det går da.

I dag har me foresten jobba litt med programmet til mikrokontrollaren og lagd kabinettet til forsterkaren.

post-110197-1233695978_thumb.jpg

post-110197-1233696014_thumb.jpg

Endret av Actrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...