Viro Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har flere bøker ute for salg på Qxl, men besøkstallene er meget lave. På hvilke sider kan jeg nå ut til flere mennesker? link Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Finn.no har jo endel besøkende... Annonsen min hadde ca 900 stk. på en dag :O Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kan jo prøve deg på bruktmarkedet, men det spørs vel om du får så mange besøk der heller ut i fra hvor lite det er på riktig kategori, men det er i det minste gratis. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 25 ,- pr annonse på finn.no Ligger i 60 dager. Finnes jo utallige gratis-sider, men det er meget liten trafikk på disse.. Du kan jo prøve zett.no, hendet det er noe gratis ute og går der.. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bokklubben.no har noko som heiter byttetorget. Der kan ein selgja bøker, skulebøker, og filmar. Det er gratis, veit ikkje om det berre er for medlemmar.... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fintes det ikke brukt bok butikker man kan selge dem til, eller har di sluttet å eksistere. Men du vil vel sikkert få mer for de på finn uansett. Amazon har no brukt bok salg greier, men jeg vet ikke om det fungerer for alle land. Må vel også være engelsk bøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå