ezkoo125 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som vet om et gratis program som går på samme prinsippet som KeyClone?- I fordelen for at det er gratis såklart, slik at jeg kan macroe 2 chars til å gjøre det samme? Programmet bør være enkelt. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 søk litt på forumet, vet det står noe om det her en plass. Har brukt det selv, men husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 ok, skal prøve å søke, ville vært fint om noen vet noe mer? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Octopus. Funker veldig bra. Og før du sier at det ikke virker: Du må trykke på den knappen du har satt som activation key. Standard insert. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Octopus. Funker veldig bra. Og før du sier at det ikke virker: Du må trykke på den knappen du har satt som activation key. Standard insert. ok men må jeg ha skripts å faenskap for å få d til å funke? eller kan jeg aktivere den og macroe å spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå