Haansi Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Litt annen crop: Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg ville nå heller ha croppet bort himmelen. Vannet/isen har jo faktisk litt tekstur som gjør den litt interessant. Himmelen er jo bare blå og dørgende kjedelig. I tillegg ville det ha gitt deg en lettere tilgang til tredjedelen uten å croppe så mye. Solnedgangen var langt fra spektakulær den heller. Du var nok litt for sent ute her vil jeg tro... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for tips. Tok en litt annen crop igjen: Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fine farger. Veldig rolig, avslappende og pent å se på. Selv likte jeg det første bildet best. Der forsvinner fjellene bare innover i bildet. Også veldig stilig med isen i forgrund. Følte at de croppa blei litt for standard solnedgangbilder. Kunne gjort seg bra som wallpaper ;D Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Koselig å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå