Stegz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har fått en .fla som er CS4. Selv har jeg kun CS3 på min maskin. Kunne noen være snill å bare konvertere den til CS3 for meg? Fil --> Save As --> Flash CS3 Filen ligger her Sendes gjerne på mail til holsen3 (a) gmail.com Endret 2. februar 2009 av Stegz Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Jeg har CS 4 Master Collection tilgjengelig... Sender deg den på mail! Endret 2. februar 2009 av Kristian Moe Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hei! Jeg har CS 4 Master Collection tilgjengelig... Sender deg den på mail! Hei, Takk for svar! Har du sendt den enda forresten? har ikke fått den. [email protected] Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 "Mail porten" min er sperra her, så jeg må vente til jeg kommer hjemm... Akershus Fylkeskommune er litt redde for sikkerheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå