Gå til innhold

Flash for Iphone fremdeles ikke klart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amobil gjorde den feilen at du ikke vinket farvel til tabloid-huset EDDA. Dere skulle fulgt etter gamer.no. Men EDDA er mektig og forer Amobil med mobiler de ikke hadde hatt mulighet til tidligere. Også har de innpass i VG da. Er jeg stygg nå?...

Men til saken. Jeg vil ikke ha flash jeg. Slik det er nå slipper jeg all reklamen som er laget i flash og som bruker masse ressurser. Har ikke savnet det mange ganger i mobilen så langt.

Lenke til kommentar
Amobil gjorde den feilen at du ikke vinket farvel til tabloid-huset EDDA. Dere skulle fulgt etter gamer.no. Men EDDA er mektig og forer Amobil med mobiler de ikke hadde hatt mulighet til tidligere. Også har de innpass i VG da. Er jeg stygg nå?...

Hoho! Edda har ikke forsynt Amobil med én eneste mobil.

VG publiserer stort sett ikke våre nyhetsartikler, så VG har lite eller ingenting med dette å gjøre.

Nei, du er ikke stygg. Det hadde vært på sin plass å si det om det var riktig.

For øvrig handler artikkelen også litt om hvordan man vinkler det i forhold til andre IT-nettsteder:

http://www.itavisen.no/sak/802940/Endelig_flash_på_iPhone/

http://www.mobilen.no/wip4/naermer_seg_fla.../d.epl?id=35538

Vi har skrevet, som sant er, at det fortsatt ikke er kjent hva som egentlig skjer ;)

Endret av hitokiri
Lenke til kommentar

Ok :tease:

Men dere er blitt mye mer tabloide etter at dere ble en del av den etablerte pressen. Det er iallefall mitt intrykk og jeg er som Tom Bombadil som har vært hele tiden. Men det er igjen endel av pakken man velger.

Men det var jo ikke det vi skulle snakke om her.

Lenke til kommentar

Flash Lite duger ikke?? Det at jeg i det hele tatt kommer inn på flashsider som dette med Flash Lite 3, burde få Mr. Jobs til å skjønne at Flash Lite absolutt har noe positivt å komme med på mobiltelefoner.

Og til dere som synes flash på mobiler er negativt, hørt om å skru det av når du ikke vil ha det?

Lenke til kommentar
Flash Lite duger ikke?? Det at jeg i det hele tatt kommer inn på flashsider som dette med Flash Lite 3, burde få Mr. Jobs til å skjønne at Flash Lite absolutt har noe positivt å komme med på mobiltelefoner.

Og til dere som synes flash på mobiler er negativt, hørt om å skru det av når du ikke vil ha det?

Flash Lite 3 ligger minst to generasjoner etter, siden det er basert på Flash 8 og i tillegg nedskalert. Altså både foreldet og håpløst ineffektivt. Du kan jo sjekke denne siden med mobiltelefonen din, og fortelle meg om Flash Lite fremdeles duger: http://www.prophetsnowboards.com/

Websurfing ville vært et rent helvete dersom jeg ikke hadde hatt adblocking som stenger ute alt det meningsløse Flash-rælet i form av støyende annonser o.l. som finnes på alt for mange mange nettsider. Flash (Lite) er definitivt ikke noe savn på telefonen min - hvorfor skulle jeg ønske å installere noe som jeg likevel ville skru av?

Lenke til kommentar
Websurfing ville vært et rent helvete dersom jeg ikke hadde hatt adblocking som stenger ute alt det meningsløse Flash-rælet i form av støyende annonser o.l. som finnes på alt for mange mange nettsider. Flash (Lite) er definitivt ikke noe savn på telefonen min - hvorfor skulle jeg ønske å installere noe som jeg likevel ville skru av?

Hva hindrer deg fra å bruke adblock på en mobil?

Lenke til kommentar

Hva hindrer deg fra å bruke adblock på en mobil?

Ingen verdens ting. Jeg har da heller ikke sagt at det er noe som hindrer meg i det.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...