Haansi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Tatt i helga. Hva synes dere? Endret 2. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Greit bilde, men likte ikke gjerde i front... Endret 2. februar 2009 av Kristian Moe Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette hadde vært et ypperlig objekt for et HDR-forsøk. Her sliter du fryktelig med at himmelen blit utbrent og landejorda blir alt for mørk. Selve gjerdet gjør meg ingenting, men det er at du har valgt å plassere det akkurat der som ødelegger det. Enten gå foran det eller lenger bak sånn at det faktisk utgjør en funksjon. Du kan bruke det til å lage en diagonal f.eks. Men i bunn å grunn så synes jeg det er et mislykket bilde. Mest på grunn at lysforholdene vil jeg tro. Du fotograferer rett inn i lyset, og det ødelegger for de lyse og mørke punktene. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Enig i at jeg her kunne fått til mye med HDR ja. Dessverre var stativet hjemme denne dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå