Gunn@r Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Viss jeg setter høyttalerne i den bærbare HPen min på mute før jeg skrur av maskinen, så er det lyd i høyttalerne igjen når jeg skrur på maskinen. Hvorfor det? Har ikke vært borti andre maskiner som har dette problemet Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Macen min har samme opplegget; to forskjellige innstillinger for om den bruker interne eller eksterne høytalere. Stiller jeg ned lyden på maskinen før jeg setter i høytalerne vil lyden endres til det den var sist jeg hadde høytalerne koblet i når jeg kobler dem i. Hadde jeg mutet lyden på de interne når jeg setter i de eksterne og hører musikk, vil lyden mutes igjen når jeg drar ut kabelen. Vet ikke om det skyldes det samme på din, men er jo en viss mulighet. Jeg liker det hvertfall. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Macen min har samme opplegget; to forskjellige innstillinger for om den bruker interne eller eksterne høytalere. Stiller jeg ned lyden på maskinen før jeg setter i høytalerne vil lyden endres til det den var sist jeg hadde høytalerne koblet i når jeg kobler dem i. Hadde jeg mutet lyden på de interne når jeg setter i de eksterne og hører musikk, vil lyden mutes igjen når jeg drar ut kabelen. Vet ikke om det skyldes det samme på din, men er jo en viss mulighet. Jeg liker det hvertfall. Bruker ikke eksterne høyttalere på min maskin, kun de interne høyttalerne... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bah, var litt rask til å lese igjennom innlegget ditt. Så ikke skikkelig hva det stod. Men, har du sjekket om det er noen programmer i oppstarten som kan ha innvirkning på dette? Kan være noen programmer som ligger i oppstarten og har sine egne meninger om hvordan lyden bør være. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Bah, var litt rask til å lese igjennom innlegget ditt. Så ikke skikkelig hva det stod. Men, har du sjekket om det er noen programmer i oppstarten som kan ha innvirkning på dette? Kan være noen programmer som ligger i oppstarten og har sine egne meninger om hvordan lyden bør være. Som hva? vet ikke helt å æ ska se etter Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du lagt inn noen programmer som fulgte med et evt. lydkort? Vet Creative legger inn et program som har ført til samme problem med min pc. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Har du lagt inn noen programmer som fulgte med et evt. lydkort? Vet Creative legger inn et program som har ført til samme problem med min pc. Har lagt inn SoundMAX som fulgte med lydkortet til PCen. Tok og avinstallerte det og la kun inn driveren til lydkortet, uten at det hjalp noe... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hmm, da er jeg neimen ikke sikker. Men regner med du har fått fikset det nå? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm, da er jeg neimen ikke sikker. Men regner med du har fått fikset det nå? hehe nei faktisk så har æ bare bestemt mæ for å leve me det. men kanskje æ formaterer en dag og problemet forsvinner. hvem vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå