Gå til innhold

Lyden går på automatisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Macen min har samme opplegget; to forskjellige innstillinger for om den bruker interne eller eksterne høytalere. Stiller jeg ned lyden på maskinen før jeg setter i høytalerne vil lyden endres til det den var sist jeg hadde høytalerne koblet i når jeg kobler dem i.

Hadde jeg mutet lyden på de interne når jeg setter i de eksterne og hører musikk, vil lyden mutes igjen når jeg drar ut kabelen.

Vet ikke om det skyldes det samme på din, men er jo en viss mulighet. Jeg liker det hvertfall.

Lenke til kommentar
Macen min har samme opplegget; to forskjellige innstillinger for om den bruker interne eller eksterne høytalere. Stiller jeg ned lyden på maskinen før jeg setter i høytalerne vil lyden endres til det den var sist jeg hadde høytalerne koblet i når jeg kobler dem i.

Hadde jeg mutet lyden på de interne når jeg setter i de eksterne og hører musikk, vil lyden mutes igjen når jeg drar ut kabelen.

Vet ikke om det skyldes det samme på din, men er jo en viss mulighet. Jeg liker det hvertfall.

Bruker ikke eksterne høyttalere på min maskin, kun de interne høyttalerne...

Lenke til kommentar

Bah, var litt rask til å lese igjennom innlegget ditt. Så ikke skikkelig hva det stod.

Men, har du sjekket om det er noen programmer i oppstarten som kan ha innvirkning på dette? Kan være noen programmer som ligger i oppstarten og har sine egne meninger om hvordan lyden bør være.

Lenke til kommentar
Bah, var litt rask til å lese igjennom innlegget ditt. Så ikke skikkelig hva det stod.

Men, har du sjekket om det er noen programmer i oppstarten som kan ha innvirkning på dette? Kan være noen programmer som ligger i oppstarten og har sine egne meninger om hvordan lyden bør være.

Som hva? :dontgetit: vet ikke helt å æ ska se etter

Lenke til kommentar
Har du lagt inn noen programmer som fulgte med et evt. lydkort? Vet Creative legger inn et program som har ført til samme problem med min pc.

Har lagt inn SoundMAX som fulgte med lydkortet til PCen.

Tok og avinstallerte det og la kun inn driveren til lydkortet, uten at det hjalp noe...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...